קאבר

חפש בבלוג זה

Translate

יום שני, 12 במאי 2014

בקרוב יחשפו תלבושותיהם של וונדר וומן ובאטמן בסרט באטמן נגד סופרמן



 האיש באמת עשה עבודה טובה עד עכשיו בכל סרט שעיצב את התלבושות, אני אופטימי.


  
אנחנו נמשיך לעדכן אתכם בכל דבר קטן שנדע על הסרט.

יום ראשון, 4 במאי 2014

למה הסרטים של DC Comics הרבה יותר טובים מ-Marvel


כן, אני חושב שהסרטים של מארוול הרבה פחות טובים מאלו שמייצרת המתחרה שלה DC. שהאמת שהיא לא מוציאה סרטים במהירות כמו Marvel. אבל יש לה סרטים הרבה יותר טובים וגם ההמשך של היקום הקולנועי של DC נראה יותר טוב מזה של Marvel. אז אני הולך להציג לכם כמה סיבות למה הסרטים שלהם יותר טובים, אני כמובן אדבר על הסרטים הרלוונטיים יותר,  בסוף נספור לכמה סיבות הגענו:
(הסרטים של מארוול שנבדקים:
איירון מן, הענק הירוק, איירון מן 2, ת'ור, קפטן אמריקה, הנוקמים, איירון מן 3, ת'ור העולם האפל, קפטן אמריקה חייל החורף, ועוד דיבור על הסרטים שיצאו בהמשך...)
(הסרטים של DC: באטמן מתחיל, האביר האפל, עלייתו של האביר האפל, איש הפלדה, גרין לנטרן והשומרים)


סיבה מס' 1:
אולי הסיבה הכי בעייתית. הזכויות של מארוול על הדמויות מפוזרות בין האולפנים השונים. או במילים אחרות, זו הסיבה שספיידרמן לעולם לא יהיה בנוקמים, או וולברין לא יפגוש את ספיידרמן. או כל דבר אחר. אני בטוח שכל אחד היה מוכן לחכות עוד כדי שנראה את ספיידרמן בנוקמים. אבל במארוול מעדיפים לעשות סרט של שומרי הגלקסיה, שאני אישית צופה שהוא יהיה הסרט הכי גרוע ב-Marvel יוניורס. , אצל DC הכל מסודר אצל Warner Bros.יש משהו מעצבן שיקרה בקיץ הבא עם הנוקמים 2 שקשור לכל זה, הדמויות של קוויקסילבר וסקרלט וויץ' שיופיעו שם, שבעצם הם "מוטציות" בקומיקס ויוגדרו בסרט כ"אנשים שנולדו עם כוחות על" במקום . אסור לקרוא להם "מוטציות" כי זה פשוט לא חלק מהזכויות...








סיבה מס' 2:
למארוול אין נבלים טובים, לפעמים אפילו גרועים.בואו נעבור עליהם. אובדייה מאיירון מן 1, אההה.... הסרט יפה, סוחף ומלהיב. אבל אם חושבים על הנבל זה בסך הכל מישהו שרוצה להשתלט על החברה של סטארק. הענק הירוק שיצא באותה שנה ב-2008, אמיל בלונסקי, אבומנייישן, הוא היה נבל די טוב, אבל עדיין לא הייתה לו מטרה למשהו גדול, או סיבה טובה להיות נבל, הוא פשוט רצה להיות חזק "כמו לפני 10 שנים, לפני שהיה כזה מבוגר". אחרי זהמגיע איירון מן 2 עם שני נבלים, איוון ואנקו, וג'סטין האמר, אייוון ואנקו, הוא אמנם דמות די שטחית ולא מעניינת, אבל בגלל שאין הרבה נבלים טובים אצל מארוול, אז הוא אחד הטובים שלהם (לא כל כך טוב...) וג'סטין האמר הוא מתחרה של סטארק שרוצה להיות יותר טוב ממנו, ולא יותר מזה. אחרי זה מגיע ב-2011 הסרט ת'ור עם הנבל הכי טוב של היקום הזה עד עכשיו. שאותו מגלם טום הידלסטון, המשחק שלו מצוין. יש לו סיבה טובה להיות נבל, אז כן הוא היה טוב. (זה עדיין לא אומר שהוא יותר טוב מהנבלים של DC שנעבור עליהם מאוחר יותר)  ואז מגיע הפספוס של היקום הזה בסרט קפטן אמריקה שהרגיש כאילו עשו אותו כדי להרכיב את הנוקמים, ולא יותר מזה. כך גם עם הנבל הגולגולת האדומה "רד סקאל" שהוא אחד הנבלים הכי טובים שיש למארוול בקומיקס שאם היו עובדים על הדמות שלו קצת יותר, הוא היה יכול להיות ממש טוב. למרות שהוגו ויבינג היה מושלם לתפקיד, זה לא הספיק כדי לעשות את הדמות לטובה. אחרי זה ב-2012 הסרט שכולם חיכו לו, הנוקמים עם לוקי עוד פעם, כן, זה היה טוב, כי כמו שאמרתי הוא הנבל הכי טוב אצל מארוול אז הוא חוזר. אחרי זה הגיע הנבל הכי גרוע אי פעם בסרט הכי גרוע שראיתי בחיים, איירון מן 3, אני מתחיל להישמע כאילו אני נגד מארוול. אבל רק שתדעו שממש לא, למען האמת אני אוהב את הדמויות של מארוול הרבה יותר מאלה של DC. אבל באיירון מן 3 עשו דבר כל כך מטומטם, באופן ממש לא מובן, הם החיליטו לעשות סרט עם המנדרין, הסבר קטן על המנדרין בקומיקס: מישהו סיני עם טבעות קסומות שהן בעצם מקור הכוח שלו, והוא גם האויב המושבע של איירון מן, אז מארוול החליטו לעשות משהו קצת שונה, לשווק אותו כטרוריסט, כמו בן לאדן, בלי כוחות על. אבל שמצליח לשגע את איירון מן, לפוצץ לו את כל החליפות, לפוצץ לטוני את הבית, לגרום לארה"ב להרגיש כולה לא בטוחה, נשמע טוב? כן, אולי אפילו יותר מהג'וקר של הית' לדג'ר, מי לא ירצה לראות סרט כזה? אבל יש בעיה ממש קטנה... זה רק מה שראינו בטריילר, בסרט המנדרין הוא בעצם רק שחקן, והנבל האמיתי הוא בעצם אולדיץ קיליאן, בערך כמו סינדרום ממשפחת סופר על, רוצה לנקום בטוני בגלל שהוא שכח אותו על הגג. באמת?! אם אתם לא יכולים להביא את המנדרין אל המסך הגדול בלי שזה יראה מגוחך, פשוט אל תעשו את זה. אחרי זה מגיע עוד סרט של ת'ור עם לוקי, ונבל שם הוא מליקית' שממש לא גורם לנו להרגיש כאילו אכפת לנו ממה שהוא רוצה, זו דמות שממש לא הורגשה ליד הנבל היחידי אצל מארוול, לוקי. שזה היה די צפוי שהוא לא מת. איך מארוול יסתדרו בלעדיו. הוא גרם לנו לא להתייחס לאלף ההוא ביכלל. אחרי זה מארוול הוציאו קטע של 15 דקות שנקרא: marvel one-shot all hail the king, המטרה שלו היא לפצות על הנזק שהם גרמו לעצמם עם איירון מן 3.בקטע רואים בעצם שיש מנדרין אמיתי. ודרך אגב קיליאן הוא לא המנדרין, אף אחד לא קנה את זה באיירון מן 3 שהוא צעק I am the Mandarin!, אז ב-marvel one-shot all hail the king רואים שיש עוד מנדרין אמיתי (אולי, גם זה לא בטוח) אבל רק דבר אחד, מה הסיכויים שיהיה איירון מן 4?... לא גדולים. כרגע מארוול לא הודיעו על שום דבר להמשך על איירון מן 4, אז הקטע הזה חסר ערך בינתיים. ואז יש את באקי, בסרט חייל החורף שבו דווקא כן יש נבל טוב בסרט טוב, החבר שלו באקי שהוא חייל החורף. הוא ממש דמות מעניינת, כמו שציפיתי (אני בדרך כלל לא מצפה לזה ממארוול). הוא בעצם עבר שטיפת מוח, והוא לא זוכר מי הוא, בקיצור כלום... אז הוא לא צריך סיבה להיות נבל. אבל כל מערכת היחסים בינו לבין הקפטן הייתה מעולה. אז זהו. סיימתי עם הסרטים של מארוול שכבר יצאו, אז אני אספר לכם קצת על נבלים שיהיו בסרטים הבאים של מארוול, אם אתם מעדיפים לדעת כמה שפחות תדלגו על הכמה שורות הבאות. אז בסרט הקרוב "שומרי הגלקסיה" אומרים שהנבל שיהיה זה תנוס, שהופיע בסצינה אחרי הקרדיטים של הנוקמים. אני מאוד מקווה שלא יעשו אותו שם מנסה להצחיק או משהו. כי זה לגמרי יכול להרוס את הדמות שלו שאמורה להיות רצינית ביותר. עוד נבל אחרון אצל מארוול שאנחנו יודעים עליו זה אולטרון בנוקמים 2. רובוט עם בינה אנושית, אז ג'וס ווידון הודיע שהוא יהיה בעל חוש הומור. אני לא פוסל, כי האמת ג'וס הוא הבמאי היחיד שם שאפשר לסמוך עליו שם. אבל שלא יגזימו כמו עם ג'רוויס באיירון מן 3. אז הנבלים אצל דיסי אני כן אדבר על הנבלים שהיו בטרילוגיית האביר האפל, מהסיבה הפשוטה שחלק מהיוצרים של הסרטים הללו השתתפו בסרט איש הפלדה, שגם עליו אני אדבר. אז עדיין יש על מה לדבר כי היוצרים של הטרילוגיה המוצלחת הזו עדיין קשורים ליקום DC שרק התחיל להיבנות, זה לא אותו דבר עם גרין לנטרן, שאף אחד משם עדיין כאן... אבל גם אליו אתייחס בהמשך. נתחיל מ"ראס אל גור" שגילם ליאם ניסן, כי הוא היה נבל ממש מנומק, לאורך כל הסרט הוא מסביר את עצמו ואת המטרות שהוא רוצה להגיע אליהן ולמה. והן ממש נותנות לנו להבין אותו. ואחרי זה הג'וקר, שגילם הית' לדג'ר. מי לא אהב? כולם, הוא ממש מסתורי, מסביר את עצמו שונה לכל איש שהוא פוגש, פועל בשביל כאוס. אולי הנבל הטוב אי פעם. מי שראה מבין. ואחריו בסגירת הטרילוגיה, מגיע ביין, שהוא ממשיך דרכו של ראס אל גור, אבל הוא היה קיצוני יותר. הוא נתן הרגשה של משהו גדול, יותר מכל נבל במארוול, כמו כל הנבלים בטרילוגייה הזו הוא מסביר עצמו בצורה יפה. אז נעבור לסרט השומרים, בבימוי של זאק סניידר, שביים את איש הפלדה ויביים גם את באטמן נגד סופרמן ואת ליגת הצדק וכנראה שעוד סרטים בהמשך. אז בשומרים הנבל היה סוג של גיבור, לא משהו רגיל, אתם צריכים לראות. הוא לא טוב כמו הנבלים בטרילוגיית האביר האפל, אבל הוא בהחלט מרשים. ועכשיו גרין לנטרן, חרא של נבל, ממש. אחד הגרועים שראיתי. נקודה רעה ל-DC
אבל יש נקודה שהייתה מעניינת זה עם ה"אויב המושבע" של גרין לנטרן בקומיקס, סינסטרו, הדבר אולי יחידי בסרט שהיה טוב. שם את הטבעת עם הכוחות שגורמים לו ל..... אה... זה לא משנה כי זה לא יקרה הסרט המשך לגרין לנטרן, כנראה שיהיה רימייק מתישהו. אבל לדעתי היו פשוט יכולים לפטר את כל האנשים שאחראים לסרט הזה, ולעשות סרט המשך טוב. זה קרה לא פעם שהסרט הראשון היה הרבה פחות טוב מהשני כמו בספיידרמן המופלא וקפטן אמריקה. אז למה לא? עכשיו לאחרון והכי רלוונטי גנרל זוד, מאיש הפלדה. אני מאוד אהבתי אותו. משחק מעולה של מייקל שאנון, נותן הרגשה של משהו  שאפילו סופרמן לא יכול לעצור. והרבה בזכותו איש הפלדה הוא סרט מצויין.  אז הנבל האחרון בכל זה הוא נבל שעוד לא ראינו, אבל אני אתן את ההשערה שלי לגביו. אני מדבר על ג'סי אייזנברג, שיהיה לקס לות'ור. הוא קצת צעיר, אבל זה לא משנה כשיש שחקן כזה מצוין, שלדעתי מתאים בול לתפקיד, עוד דבר זה שזאק סניידר יביים את הסרט. אז אפשר להירגע, הוא יודע לתת לדמויות בסרטים שלו מה שהן צריכות.


סיבה מס' 3
הסיבה הזו תוכל להיראות לחלקיכם דווקא כדבר טוב. אני מדבר על ההומור המוגזם בכל סרטי יקום מארוול. חוץ מקפטן אמריקה חייל החורף שיצא לאחרונה ואיירון מן הראשון, אולי גם ת'ור בכל סרטי מארוול יש הומור בצורה מוגזמת שיכול לפעמים להוציא אתכם מההרגשה שאתם צופים בסרט רציני. לפעמים זה פשוט גורם לחשוב שהולכים לסרט קיץ מטומטם שהמטרה שלו היא להצחיק וקצת אקשן ולא יותר מזה. אצל DC כמעט אין הומור וכשיש זה משהו שלא מפריע כלל, וזה מותאם בד"כ בדיוק לדמות הנכונה.

סיבה מס' 4

"Final Battle Scene"

ככה זה נקרא באנגלית, זה אומר, סצינת הקרב הסופי. יש את זה בכל סרט. בסרטים של MARVEL אין כמעט משמעות לסצינות האלו. ככה זה הולך כמעט תמיד שם: הגיבור נלחם בנבל כי כדי לנצח אותו ולהציל משהו ולא יותר מזה. לא קורה כלום אחרי הקרב, הנבל הד"כ מת והגיבור חוזר למצב שהיה לפני. לא עובר איזה משהו דרמתי. אבל יש כמה סרטים של מארוול שאני דווקא חושב שהיו טובים בזה כמו קפטן אמריקה 2, שכמו שאמרתי כבר, היה מצוין. ת'ור ואיירון מן מ-2008. וזהו. אצל הסרטים של DC (חוץ מגרין לנטרן) לכולם יש משמעות כלשהי. הקרב הוא בדרך כלל עקרונות כלשהם. שאת זה אין לאף סרט של מארוול.



סיבה מס' 5
הסרטים של מארוול מותאמים לילדים בעיקר, קיבלנו את ההוכחה לזה באיירון מן 3, אלו סרטים עם הומור ילדותי, דרמה ילדותית,, נבל בכייני, עם עלילה שלא תסבך אף ילד. ממש מרגישים שאלו סרטים של PG-13.אצל DC זה ממש שונה. באף אחד מהם לא תרגישו את זה לרגע.


סיבה מס' 6
הדרך לבנות את היקום: במארוול התחילו מסרטים שמתארים את התחלתם של הגיבורים חלקם בינוניים, שהוכנו רק כדי להרכיב את הנוקמים, ובכל הסרטים שאחרי הנוקמים אין מצב שלא יהיה את הסצנה שמסבירה למה זה לא הנוקמים. אצל DC זה כנראה ילך ככה: אחרי איש הפלדה, יהיה את "באטמן נגד סופרמן" (בינתיים ככה קוראים לזה) שיציג את הדמויות מיקום DC שיהיו בליגת הצדק, אבל הם לא יקבלו זמן מסך רב. בערך כמו הוקאיי בת'ור, ורק אחרי ליגת הצדק יהיה סרטים של הדמויות לבד שיספרו את המקור שלהם. לדעתי זה עדיף ככה.


סיבה מס' 7
פחות סרטים אבל יותר טובים, זה ברור ש-DC עושה פחות סרטים, לפעמים זה באמת יכול לעצבן. אבל הם עושים סרטים יותר טובים ממארוול שמוציאה יותר מסרט אחד בשנה. בזמן שהיא עושה בפעם בכמה שנים, אבל היי, זה יותר טוב.
לפעמים אפשר לראות את ההכנה המהירה של בסרט...




סיבה מס' 8
דמויות שחוזרות לחיים / לא מתות אף פעם.בואו נספור את מספר הפעמים שזה קרה במארוול
  1. פיל קולסון שמת בנוקמים חזר בסדרה "סוכני המגן"
  2. פפר (גווינת' פאלטרו) נפלה מ-30 מטר באיירון מן 3 ושרדה את זה
  3. ניק פיורי לא מת בקפטן אמריקה 2, רק זייף את זה. והיה אפשר להבין את זה גם לפי הטריילר
  4. לוקי לא מת בת'ור העולם האפל, איך אפשר להרוג את הנבל היחידי שיש להם?
אצל DC זה קרה פעמיים, אם אני זוכר נכון זה באביר האפל כשג'ים גורדון מת ובעלייתו של האביר האפל עם באטמן.

מארוול צריכים להבין שמתי שהוא זה לא יעבוד להרוג ולהחזיר לחיים אחרי דקה ...


זהו סה"כ 8 סיבות שלדעתי הן מספיק טובות כדי לומר ש-DC הרבה יותר טובים ממארוול בסרטים. אני יודע שבכל זאת יש רבים מכם שיחלקו על דעתי. אז אם יש לכם משהו לומר, כל דבר, יש תגובות למטה.




יום שישי, 18 באפריל 2014

ספיידרמן המופלא 2 ביקורת

הסרט החדש של ספיידרמן הוא סרט ה"ספיידרמן" הכי טוב עד עכשיו. יש בו כל מה שרוצים, נבל טוב, אקשן, והרבה טוויסטים בעלילה, בקיצור מהנה. אבל אני עדיין חושב שספיידרמן יוכל לקבל סרט טוב יותר מזה. חלק יחלקו עלי, אבל ספיידרמן הוא דמות שעם האנשים הנכונים יוכל לקבל סרט יותר טוב גם מסרטי באטמן של כריסטופר נולאן. למרות שספיידרמן המופלא 2 לא ברמה של סרטים גיבורי-על טובים כמו האביר האפל, הנוקמים, איירון מן ואיש הפלדה, הוא בכל זאת אחד מסרטי גיבורי העל הטובים ביותר עד עכשיו.
נחזור שנייה לסרט הקודם הבינוני, כשחושבים עליו הוא באמת הרבה פחות טוב מהחדש,במיוחד בקטע של השחקנים, אנדרו גארפילד הרבה יותר טוב הפעם בתור ספיידרמן ופיטר פארקר, בראשון הוא היה פחות טוב. אמה סטון כגוון סטייסי עשתה עבודה טובה הרבה יותר, היא מבין הדברים שהפכו את זה לסרט טוב (אתם צריכים לראות כדי להבין).ובקשר לנבלים בסרט, יש שיפור מכל סרט ספיידרמן אחר, למרות שכמות הנבלים בסרט גרמה לנו להיות פסימיים לגביו זה לא היה רע בכלל. בטריילר ראינו שלושה נבלים, הגובלין, אלקטרו, וריינו. אני אספר לכם על הטוב מכולם, שהוא הגובלין (הארי אוסבורן) שגילם דיין דיהן, ממנו גם ציפיתי להכי הרבה מבין השלושה, מהסיבה הפשוטה שדיין דיהן הוא שחקן מעולה. כתבו את הדמות שלו היטב, והוא ממש לא נבל מטומטם, בכלל לא. ודיין דיהן מתאים לתפקיד כמו הית' לדג'ר לג'וקר.  הוא הרבה יותר טוב מכל שחקן אחר שגילם את הדמות הזו לפני כן, אתם תשכחו מהם לגמרי אחרי שתראו אותו, כן, הוא עד כדי כך מדהים. הנבל השני הוא אלקטרו, שבתחילת הסרט היה מעריץ של ספיידרמן ואז הפך לאויב שלו. הצורה שהטריילר הציג אותו זה ממש אחת הסיבות לדאוג שהסרט יהיה בלאגן אחד גדול של שלושה נבלים גרועים כמו בספיידרמן 3. בסרט הוא היה קצת יותר ממעריץ שהפך לאויב. הוא לא אחד הנבלים הבלתי נשכחים אבל הוא לא גרוע כמו ששיווקו אותו.הנבל האחרון הוא הקרנף שאני מעדיף לא לפרט עליו כדי לא להרוס לכם את הסרט, (למטה יש ספוילרים אם ראיתם כבר את הסרט, אז תראו מה חשבתי עליו). עוד משהו שהשתפר זה הקשר בין פיטר לגוון, בסרט הראשון זה היה הסצינות שמחכים שיגמרו, הפעם הקשר בינהם הרבה יותר מורכב ומעניין, במיוחד בגלל ההבטחה של פיטר לאבא שלה לפני שהוא מת. דרך אגב, הם בני זוג גם בחיים האמיתיים. ההומור בסרט היה טוב רק שהיה בו קצת יותר מדי אבל זה עדיין לא גרם לסרט להיראות פחות רציני. אחד הדברים הכי חשובים בסרט זה לגרום לנו להתחבר לדמויות, שיהיה לנו אכפת אם יקרה משהו לאחת הדמויות הם עשו את זה מצויין (חוץ מאלקטרו). אתם צריכים לראות את זה בתלת מימד, יש שם מלא פעמים שתרגישו מלא פעמים שתרגישו כאילו אתם מתנדנדים בין ביניינים בניו יורק. זוויות הצילום בסרט היו גאוניות, ועוד משהו שהיה יפה זה ההילוך האיטי,שיגרום לכם להבין בדיוק כל דבר שקורה שם מ-א' ועד ת' ולא לפספס כלום, בסרטי הספיידרמן של סם ריימי, במיוחד בספיידרמן 3 היה את ההפך הגמור.
הסרט יותר טוב מהטריילרים שיצאו, זה לא משהו שקורה הרבה. הטריילרים מציגים את הסיפור עם שלושה נבלים גרועים, עלילה לא משהו, נראה כמו עוד סרט ספיידרמן לא משהו.... אבל זה ממש לא ככה בסרט.
יש רק משהו בעייתי אחד שהיה בעיה איתו גם בסרט הראשון, כל הדמויות קשורות אחד לשני באופן הכי קל להמשך העלילה, כולם קשורים לבניין של אוסקורפ איכשהו, פיטר, ההורים שלו, גוון, אלקטרו (מקס דילן), הגובלין (הארי אוסבורן) וריינו, ויש עוד דמויות שהתברר שבסרטים הבאים יקבלו תפקיד גדול יותר כמו פלישיה, שתהיה החתולה השחורה (Black Cat), זה לא ספוילר ואליסטר סמיית, גם הם קשורים לאוסקורפ.  זה חבל כי יכלו לעשות משהו קצת יותר מורכב בקטע הזה. העניין הזה הופך את הסרט לפשוט יותר.
לכו לראות!!!
זה יותר יפה מקפטן אמריקה חייל החורף!
ציון:: 8.2










ספוילרים!!!

הקרנף, כמו אלקטרו הוא לא היה גרוע כמו שכולם חושבים שזה עומד להיות, אולי בגלל שהוא הופיע רק 5 דקות בהתחלה ו-3 דקות בסוף. עם החליפה של הקרנף הוא היה רק 3 דקות, ואז הסרט נפסק. יכלו לסיים את זה גם קצת לפני, זה נראה כמו קטע שעשו אותו רק כדי להרכיב את הסיניסטר סיקס. (שהם שישה נבלים שנלחמים  בספיידרמן, 
*עוד משהו שויתרו עליו, זה הדמות של נורמן אוסבורן, שמת על הסרט הראשון שלו, בלי שהוא כל כך הרבה, טוב או רע אני עדיין לא יודע.
*עוד משהו יפה היה כל העניין עם ההורים שלו, רק למה לא עשו את זה כבר בסרט הראשון...
*אחרי הקרדיטים היה סצינה של אקס-מן, אבל פאק לא, אל תטעו, אף אחד לא מתכוון לאחד את העולמות של אקס-מן וספיידרמן, זה משהו שמארק וואב (הבמאי של ספיידרמן המופלא) חתם לביים סרט אקס-מן של פוקס אבל סוני רצו אותו לסרט של ספיידרמן המופלא, בקיצור זה חלק מהסכם שהם עשו.
הסצינה הכי גדולה בסרט הייתה שגוון סטייסי מתה זו הייתה הטובה ביותר בסרט. 


יום ראשון, 13 באפריל 2014

מחר איך לשבור את הקרח היה אמור להסתיים!!!

ציוץ חדש מאת דניאל באקסטר

יום שלישי, 8 באפריל 2014

סיקור על עדכון ה-HISHE של חודש אפריל

ראשית, צפו בסרטון הזה:


דבר ראשון,יוצא איך Frozen (לשבור את הקרח) היה אמור להסתיים ביום שני. אחרי ביקוש ענקי שוחררה התמונה הזו:
Do you wanna build a HISHE?
Do you wanna build a HISHE
אני בטוח שזה יהיה גדול, אבל יש בעיה קטנה עם התאריך שזה יוצא,הסרטון יצא ב-14 באפריל שזה התאריך של ערב פסח, אנחנו לא יודעים אם נספיק לתרגם את זה, אבל אנחנו מבטיחים שנעשה כמיטב יכולתנו.
לפי מה שיוצרי ה-HISHE פרסמו בטוויטר זה הולך להיות משהו שנאהב. עוד משהו אחד זה שכנראה גם הפעם יהיה לדמויות את העיניים הקטנות האלו.

נעבור לסרט לגו, זו התמונה ששוחררה לא מזמן:

מגניב, אבל אני מקווה שזה חד פעמי
זה יהיה ה-HISHE הראשון שיצא שהוא לא באנימציה, זה מגניב אם אתם שואלים אותי. נראה כמו משהו עם פוטנציאל להיות אחד המצחיקים.




האחרון שיצא בזמן הקרוב זה יהיה זה יהיה ABCDEFGeek

סיפור מקורי מאת אוטיס ארמטון(אחד מיוצרי HISHE), אני לא יודע מה זה, אבל מי שאוהב HISHE יאהב גם את זה. זה יצחיק, ונחמד שהם יעשו משהו שונה לפעמים.



**********

עכשיו נעבור לאלו שעדיין רק בתכנון ועוד לא התחילו לעבוד עליהם:

קפטן אמריקה חייל החורף HISHE

זה די צפוי שגם קפטן אמריקה יקבל את הסרטון שלו, סרט מוצלח בכל דרך, דופק בקופות עם ביקורות חיוביות וגם הוא חלק מהמארוול יוניוורס.אני אופטימי לגביו, NEXT>

פאב הנבלים

הדבר הבא זה פאב הנבלים, ראינו את זה בסרטוני ה-HISHE של ת'ור העולם האפל בפעם הראשונה, ואחרי זה אצל באטמן מתחיל. זה היה ממש טוב אפילו יותר מהבית קפה שהיינו רגילים לראות עד עכשיו, זה כרגע הדבר שאני מחכה לו.




והסרטונים שאולי יקבלו HISHE, איזה מבינהם הייתם רוצים לראות?

כמעריצי HISHE,היינו צריכים את זה


יום שלישי, 18 במרץ 2014

איך זה היה אמור להסתיים לסרט לגו (Lego Movie) בקרוב

It's happening you guys!
תמונה שפורסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי של HISHEDOTCOM


















ציוץ בטוויטר של דניאל באקסטר, יוצר ה-HISHE שבו הוא מודיע שיהיה "איך זה היה אמור להסתיים ל-Lego Movie" בקרוב

יום שני, 10 במרץ 2014

300 Rise Of An Empire ביקורת

300 עליית האימפריה-ביקורת (300 Rise Of An Empire)
הסרט 300 עליית האימפריה של הבמאי הישראלי נעם מורו הראה לנו בטריילרים את הצד שרצינו לראות, את הספרטנים.

אפשר לקבל רושם שגוי שהסרט יספר על הספרטנים, כאילו דמיסטיקליזס הוא ספרטני, ושהספרטנים פשוט החליפו את

הגלימות מאדומות לכחולות, והמגנים שינו צורה מעצמם. וגם נאומי הקרב של דמיסטיקליס נערכו טוב עבור הטריילרים

וזה גרם לו להיראות כמו חיקוי זול ליאונידס של ג'רארד באטלר.וכל אלה מפתחים ציפיות עד הגג. כשתתחילו לראות את

זה תבינו שדמיסטיקליס הוא בסך הכל לוחם יווני אותנאי, לא ספרטני, בעל מעשה גבורה אחד, האמיץ מבין הקדרים

והפסלים.
אם הצלחתם להשלים עם העובדה שזה לא על ספרטנים, תוכלו להבין שזה לא סרט כל כל גרוע.
אז זה בעצם לא סרט המשך, אלא פריקוול שמראה לנו את הצד היווני של היווני האתונאי, בזמן ששלוש מאות הספרטנים

נלחמו בפרסים. האתונאים, אם אתם זוכרים את הסצינה "This is Sparta!"  ליאונידס סירב לשליח הפרסי בגלל שגם

שאתונאים סירבו, אז הספרטנים רצו לשמור על המוניטין הספרטני שלהם.
אז עד עכשיו אמרתי מה לא אהבתי בקטע השיווקי של הסרט, כעת אסביר מה לא אהבתי בסרט עצמו, אני אתחיל

מהדבר שהכי פחות הפריע: דמיסטיקליס פחות טוב מליאונידיס, אבל אחרי שמגלים שהוא רק אתונאי זה לא מפריע כל

כך, כי לא מצפים להרבה והתוצאה היא שגם לא קיבלנו הרבה.
עוד דבר שהיה קצת מאכזב זה המחסור בסלואו מואושן, תחזרו שנייה לסרט הראשון, היה סלואו מואושן בכמות ענקית

שלחלקכם תיראה אפילו מוגזמת, אבל זה למעשה אחד הדברים היפים בסרט, אהבתי את זה כי זה מראה לנו בבירור את

כל סצינות הקרב, ולא נותן לנו לפספס טיפת דם אחת, לא אקשן מטושטש שאי אפשר לראות מה קורה מסביב, וגם נותן

אווירה של 480 לפנה"ס. בסרט החדש אפשר לספור על יד אחת את מספר הפעמים שהיה הילוך איטי. אנשים אהבו את זה,

למה לתקן מה שלא שבור? זה לא כמו במשחקי הרעב שהיה מצלמה מתנדנדת וזה ממש הפריע, אז בסרט השני לא היה

זכר לשייקי קאם. אבל הסלואו מואושן רק מוסיף להנאה. עוד החלטה שלא אהבתי זה שהפעם תספר את עלילת הסרט מלכת ספרטה, השחקנית לנה הידי. עוד פעם, תחזרו לסרט הראשון, ב-300 דיליוס המספר, הוא היה אחד הדברים הטובים בסרט, אולי הכי טוב. אף פעם לא ראיתי מישהו שיכול לספר את העלילה כמוהו, הוא אחד הסיבות שהסצינות רובן בלתי

נשכחות. ניסו לשפר את המושלם וזה רק עשה את זה פחות טוב, שלא תבינו לא נכון, היא עשתה עבודה טובה מאוד, אבל

עצם המחשבה שאפשר יותר טוב מבאסת, הבחור השתתף בסרט, אז למה לא להשתמש בו? עוד דבר שמאכזב זה שאין

סצינות בלתי נשכחות כמו בראשון. כשזה יצא ב-Blu ray לא יהיה כל כך לאיפה לדפדף אחרי שתורידו את זה, אין הרבה

סצינות גדולות. הדבר האחרון שלא אהבתי הקטע הזה שהשתמשו בספינות, זה חזר על עצמו יותר מדי, כמעט כל הסרט.
זה לא סרט גרוע בכלל, אבל מאכזב, היו בו גם דברים טובים, כמו הדמויות שהופיעו בסרט הראשון וקיבלו תפקיד קטן

יחסית בסרט הזה, כמו דיליוס, מלך פרס, ומלכת ספרטה מוצגות באופן מושלם כמו בסרט הראשון. שה אומר שיש סיכוי

שאם יהיה עוד סרט המשך עם אותן דמויות שנהנינו ב-2006 זה יכול להיות סרט גדול, ונקווה שהפעם הם לא יחכו שמונה

שנים כדי להכין עוד סרט ויתמקדו בספרטניים. האפקטים לא הכי טובים, אבל באמת מהנים, כמו בסרט הראשון, לא חסכו מאיתנו את הזוועה,

כמו בסרט הראשון, של ראשים נערפים, ידיים נחתכות, ודם. דבר נוסף שהיה טוב אלה סיפורי המקור של מלך פרס,

דימיסטיקליס, וארתמיזיה, הם היו ברבע שעה הראשונה של הסרט, והם למעשה החלק הכי טוב בסרט. היה עוד חלק יפה

בסרט, מבין היחידים שבו רואים את הספרטנים, החלק שבו האתונאים מבקרים בספרטה, אפשר להבין משם שיש מקום

לסרט המשך עם הספרטנים, שיכול להיות טוב, בלי להגזים, כמו הראשון. הסרט הזה לא נראה כאילו מישהו ניסה לעשות

אותו יותר טוב מהראשון, זה משהו שאי אפשר לפספס, הוא רק גורם לקודם להיראות יותר יפה. כי הלוחמים בסרט הזה

נראים פחות מנוסים מהספרטנים, פועלים עם השכל, רואים את הפחד בעניים שלהם לפני הקרב, אפילו אצל דמיסטיקליס

יש פחד לפני הקרב, ואצל הספרטנים זה הרבה יותר כיפי ופשוט, מה שרצינו לראות, לוחמים אמיצים צמאי דם שנולדו כדי

למות למען ספרטה ללא כל פחד, מאומנים לקרב מרגע שנולדו. שזה מסביר את זה שמבין הסצינות היחידות בסרט שהיו יפות זו הסצינה עם הספרטנים שדמיסטיקליס ביקר שם. עוד דבר טוב זה הנבלית בסרט, של אווה גרין, השחקנית הכי טובה בסרט הזה מהשחקנים הראשיים.
לסיכום, הסרט החדש לא קרוב אפילו לסרט המצוין של 2006, אבל עדיין מהנה, למרות האכזבה הגדולה עדיין יש פוטנציאל לעוד סרט טוב יותר שמתמקד בספרטה.
ציון:6.9, תחכו ל-Blu ray.






יום רביעי, 5 במרץ 2014

זאק סניידר מדבר על הליהוקים בבאטמן נגד סופרמן


מה אתם חושבים על הליהוקים לסרט?
גם אם התאכזבם, אין סיבה, חכו עד שיצאו עוד פרטים ותבינו שהסרט יהיה גדול