קאבר

חפש בבלוג זה

Translate

יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

טריילר של הנוקמים 2 עידן אולטרון אודיו מהטריילר שדלף - סטוריבורד


הסבר על מה שקורה בטריילר, של הדברים הלא מובנים:
הוקאיי מקריא את מה שכתוב על הפטיש של ת'ור. מפסיק באמצע ואומר שזה טריק.
טוני סטארק  אומר שהוא רוצה לנסות להרים את הפטיש של ת'ור, הוא שואל את ת'ור שאם הוא ירים את הפטיש הוא יוכל לשלוט באסגארד. ת'ור עונה לו שכן. טוני לא מצליח להרים את הפטיש, גם אם הוא נעזר ברודי ולשניהם יד של איירון מן.קפטן אמריקה מצליח להוזיז קצת את הפטיש. וזה ***ספוילר***אבל תדעו שהוא כנראה ירים את הפטיש באיזה שלב בסרט, כמו שקרה בקומיקס
ת'ור כמובן מצליח להביא לידו את הפטיש.
אולטרון מציג את הסיבה שהוא נהפך לנבל. ומסביר מה הוא רוצה. 
הענק הירוק נלחם בחליפת האיירון מן הענקית, זו:




אני לא חושב שטוני יתקוף את ההאלק, אלא אולטרון ישתלט על החליפה של איירון מן.
וברור, יש יותר מחליפת אולטרון




אם יש עוד משהו שאתם לא הבנתם ורוצים הסבר, פשוט תשאלו בתגובות.
מה שבטוח אנחנו נהנה מהסרט הזה

יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

שומרי הגלקסיה ביקורת (עדיף מאוחר מאף פעם)

נכון עבר קצת זמן מאז שיצא הסרט, אז חשבתי אפילו לוותר על הביקורת אבל זה מסוג הסרטים שאני רוצה לספר לכם עליהם. אז שומרי הגלקסיה הוא הסרט היחיד בשלב השני של סרטי מארוול שהוא לא סרט המשך. זה גם סרט שלא מבוסס על קומיקס מוכר ופופולרי משאר הסרטים שלהם. מהרגע ששמעתי שיהיה סרט על שומרי הגלקסיה חשבתי שזה יהיה משימה לא קלה אך אפשרית, בכל זאת מארוול כבר עשו סרטים קשים להכנה, כמו הנוקמים או ת'ור, אבל שומרי הגלקסיה זה יותר קשה, כי בכל זאת אתם יודעים, לא קל לעשות סרט עם דביבון ועץ מדברים, ובכלל זה סרט שקורה 100% בחלל, אז זה הרבה יותר קשה. אני לא קראתי אף קומיקס, אבל הכרתי את הדמויות קצת מסדרות טלוויזיה. והדבר שגרם שלי להיות פסימי לגבי הסרט זה הטריילרים, שלא היה אחד שהיה טוב, ואפילו לא TV Spot אחד שהיה טוב, בגלל ההומור המוגזם, מארוול כבר עשו סרטים עם הומור מוגזם, במיוחד בשלב השני (איירון מן 3, ת'ור 2), זה אחד הדברים שהכי בעייתיים בסרטים שלהם ובדרך כלל הם מסתירים את זה בטריילר, ואצל שומרי הגלקסיה זה לא קרה וזה גרם לי לחשוב שהוא יהיה מוצץ בהומור מיותר אפילו יותר מהרגיל. עוד משהו שגרם לי להיות פסימי זה שהבמאי של הסרט יהיה  ג'יימס גאן, שהוא גם ביים את אחת הסצנות בסרט השני הכי גרוע בשנה שעברה אחרי איירון מן 3, סרט 43, אז זה עוד סיבה להיות פסימי, "מהיוצרים של סרט 43 ואיירון מן 3" ׁ(WTF?!), אבל הסיבה שהגעתי לסרט עם ציפייה לסרט לא גרוע, זה שהוא קיבל ביקורות טובות מאוד, ונכון לעכשיו הוא עומד על ציון 8.7 ב-IMDb, אבל עדיין לא חשבתי שהוא יהיה טוב.


אז אם אהבתי את הסרט עצמו, ממש לא, הוא היה ממש גרוע, למעשה זה נראה כאילו מישהו ממארוול קרא את מה שכתבתי פה:
http://trailersubs.blogspot.co.il/2014/05/dc-comics-marvel.html ואז החליט לעשות את הטעויות האלה בגדול אפילו יותר בגדול. אני לא מבין איך אנשים אהבו את הסרט הזה כל כך. למרות שהיה כמה דברים שאהבתי בסרט, זה מרגיש לי כאילו היקום של מארוול נהיה יותר ויותר גרוע, שיש להם רק סרט אחד בשלב השני שהיה טוב, זה כבר סיבה לדאוג. בשומרי הגלקסיה היו אינספור בעיות שחוזרות על עצמן. היו מלא סצינות שנהרסו באמצע, התחילו טוב, ונהרסו בגלל הומור או משהו מטופש. איזו אכזבה ענקית הסרט הזה. סרט ש-90% ממנו מלא בהומור גרוע ונמוך, וחלק עם עלילה גרועה. אחת הבעיות בסרט היו השחקנים, אף דמות לא יצאה כמו שצריך (חוץ מת'נוס). כריס פראט אולי שחקן טוב אבל ההופעה שלו בסרט הזה הייתה זוועה, 100% ממנו זה נסיון להשיג עוד כמה בדיחות ולהפוך את הסרט לבדיחה, ושימו לב אם תראו את הסרט, האיכות של המשחק שלו יורדת ב-200% כשהוא מדבר עם רוקט וגרוט. ורוקט, היו כמה רגעים שאהבתי אותו, אבל רוב הפעמים הייתי מעדיף שהוא ישתוק. גרוט, דמות לא מעניית, עוד פעם, שם רק כדי להצחיק, וממש לא היה לי אכפת מהדמות שלו, אם הוא ימות או יחיה. גמורה, בכלל לא אהבתי את הסיפור שלה, הוא היה מפוצץ קלישאות, אבל היה לה כמה רגעים שאהבתי. הגרוע מכולם היה דייב בטיסטה, בתפקיד דראקס, מה שהוא רוצה זה לנקום בנבל של הסרט רונאן על מות אשתו ובתו, ולא היה לי אכפת מזה, לא רק בגלל שהוא שחקן ממש גרוע, בגלל שהם רצו שנתחבר לסיפור שלו דרך שחקן גרוע במקום להראות שוט של חמש שניות של פלאשבק או משהו על המשפחה שלו. לא קניתי את המשחק שלו. הנבל בסרט היה הכי קרוב להיות דבר טוב בסרט, יש לו נוכחות זה בטוח,אבל הבעיה איתו זה שהוא לא מקורי, הוא רודף אחרי כוח, אבל בתכלס הוא הקטע הכי טוב בסרט, למרות שההרגשה שלי בסוף הסרט זה שהוא פחות או יותר כמו הנבל מת'ור העולם האפל, מליקית', שאותו אתם בטח לא זוכרים בגלל שלוקי היה שם. אבל לפחות ת'נוס יצא טוב, הוא היה דקה וחצי אבל כל שנייה הייתה ענקית. הבעיה הכי גדולה בסרט זה ההומור, אני יודע שהם לא גיבורי על רגילים, אבל היה יותר מדי אפילו בשביל שומרי הגלקסיה, הדבר שהכי אהבתי בסרט זה הקטעים של הנבל, בגלל שהם היו כמעט נקיים מהומור טיפשי. עוד בעיה זה שהם רודפים אחרי חפץ עם כוח הרס, אתם שמעתם משהו כזה אלף פעם בטח, אבל הפעם זה יצא גרוע, מהרגע שהכדור הזה הופיע כמעט בכל הסרט לא היה סצנה שבה לא דיברו על הכדור הזה, זה לא חייב להיות ככה, עשו את זה בנוקמים שהם רדפו אחרי הקובייה, אבל הסרט לא היה על הקובייה. וגם בעוד סרטים זה לא היה ככה כמו איש הפלדה עם הקודקס, ועלייתו של האביר האפל עם ההדק, גם שמה זה לא היה הדבר המרכזי. בשומרי הגלקסיה אין דקה שלא מדברים על הכדור הזה שהם אחריו.
הקרב הסופי נגד הנבל היה הכי גרוע ביקום מארוול אחרי זה של איירון מן 3, הסצינה שבסוף שאנחנו מחכים לה הייתה מטופשת גם היא. לסיכום זה סרט מטופש,הומור נמוך, אבל אם אתם ילדים אולי תאהבו, זה נראה כאילו מארוול מתחילים יותר ויותר לייצר סרטים יותר בשביל ילדים. אני חושב שסרט המשך זה רעיון גרוע. אני הולך לדרג את הסרט הזה 4 ב-IMDb.

יום חמישי, 31 ביולי 2014

הדברים הכי גדולים שקרו ב-SDCC

בקומיקון הזה קרו די הרבה דברים, ואני מרגיש שאני חייב לכתוב על, ולהחליט מה היה הדבר הכי גדול שקרה שם. אז אני יעשה את זה מהקטן לגדול.
מקום 6
מבט מקרוב על בן אפלק כבאטמן, ועל החליפה שלו:
 אני חייב להגיד למי שלא יודע, אני לא הייתי מעריץ של ההחלטה ללהק את בן אפלק לבאטמן, אבל אני עכשיו חושב שטעיתי והוא דווקא יהיה באטמן טוב, אולי אפילו הכי טוב, ממה שאני רואה עד עכשיו, זה הפעם הראשונה שאנחנו רואים את החליפה בדיוק כמו שהיא מופיע בקומיקס, וזה מה שהמעריצים רוצים לראות. אני אתן לכם קצת יותר לדעת, הבחור שמכין את התלבושות בבאטמן נגד סופרמן, מיכאל ויקינסון, זה אותו אחד שהכין אותן באיש הפלדה, השומרים, 300 הוא עשה עבודה ממש טובה, בשומרים ו300- התלבושות נראו בדיוק כמו במקור. ויש לי תחושה שזאק סניידר לא ישנה הרבה מהקומיקס. ונדבר על זה עוד בהמשך למטה.





מקום 5
ההכרזה על סרט סינסטר סיקס והוזזה של ספיידרמן המופלא 3 לתאריך לעוד 4 שנים.
אז זה מה שקרה, ספיידרמן המופלא 3 נדחה לתאריך 04/5/2018 ובעוד שנתיים יגיע סרט סיניסטר סיקס בתאריך 11/11/2016, סיניסטר סיקס הוא כמו אוונג'רס של נבלי ספיידרמן, לפי מה שאני יודע הנבלים שיהיו שם אלה דוקטור אוקטופוס, הנשר, הגובלין הירוק, ריינו (הקרנף), ואולי גם מיסטריו, אנדרו גארפילד (ספיידרמן/פיטר פארקר) גם יקבל תפקיד קטן בסרט הזה כנראה. אני אוהב את ההחלטה הזו לעשות ספין אוף לסיניסטר סיקס, כי זה ייתן איזה שינוי לטובה לסרטי ספיידרמן, כי בסך הכל זה הכי הרבה שיכולים לתת לנו, אנחנו לא נראה אותו בנוקמים, או עם אף גיבור על אחר,בזמן שאצל דיסני היוניברס של מארוול רק מתרחב, ואצל פוקס, יש את אקס-מן, ומתכננים גם סרט ריבוט של ארבעת המופלאים, אז סיניסטר סיקס זה הכי טוב שאפשר להפיק מספיידרמן, בתכנון גם לעשות לנבל המושבע של ספיידרמן ספין אוף, ונום, אבל זה יאלץ לחכות.
בקשר לספיידרמן המופלא 3, אני ממש התאכזבתי שזה צריך להגיע רק בעוד 4 שנים, ספיידרמן המופלא 2 היה טוב, ועדיין לא היה לנו סרט שהיה קרוב כמוהו לממש את המיטב מספיידרמן, והסרט גם היה גן עדן בשביל מעריצים של ספיידרמן, כי היה שם המון  דמויות שיכולות להפוך למשהו קצת יותר גדול בהמשך (החתולה השחורה, אליסטר סמיית) ועוד מלא רמיזות, לקינגפין, ונום... אני משוכנע שהסרט הבא יהיה טוב, אני סומך על מארק ווב.


מקום 4
שומרי הגלקסיה 2
אני עדיין לא ראיתי את שומרי הגלקסיה, ולפי מה שהבנתי אוהבים אותו הרבה יותר ממה שציפיתי, נכון לעכשיו הוא עומד על בערך 9 באתר IMDb, זה התחלה די מרשימה, אני מאוד רוצה שהסרט הזה יהיה טוב, אפילו שאף אחד מהטריילרים, טיוי ספוט, ואפילו קטעים ששוחררו מתוך הסרט לא שכנעו אותי שזה יהיה סרט טוב, זה נראה כמו סרט שמתרכז יותר בלנסות להצחיק מאשר לתת סיפור טוב. אבל מה שאני כן יודע שאנשים ילכו לראות את הסרט, מהסיבה הפשוטה שזה סרט של מארוול, ועוד יותר בגלל שאנחנו כנראה נקבל בו עוד הצצה לנוקמים 2 אחרי הקרדיטים כי זה הסרט שמגיע לפני הנוקמים, ככה גם היה בקפטן אמריקה הראשון. אם לתת לזה סרט המשך, אני חושב שאפשר, יש מלא אנשים שרוצים לראות סרטים כפיים וזה נראה אחד טוב (אני מעדיף סרט רציני, שאני אזכור עוד משהו חוץ מזה שצחקתי, אבל זה עניין של טעם).




מקום 3
התמונות החדשות מהנוקמים ומארוול יוניברס (והאודיו של הטריילר של הנוקמים)
 יש הרבה על מה לדבר, אבל אני אתן בקצרה מה אני חושב כדי שזה לא יהיה ארוך, אני אתחיל מהפוסטר של הסרט אנטמן, שאני ממש מחכה לו כרגע, בפוסטר יש בינתיים את כל מה שאני רוצה לראות, אנט-מן גדל וקטן, עף על נמלה, ובהתחלה לא אהבתי את הרעיון שהאנק פים לא יהיה איש הנמלה, (הוא היה הראשון בקומיקס) אלא סקוט לאנג, שהוא דמות שאני פחות אוהב אבל אני חושב שהוא יותר מתאים לסרטים של מארוול.  והתמונה שהכי אהבתי עד עכשיו, הנוקמים נלחמים במלא חליפות אולטרון, שזה מה שאני רוצה לראות בסרט, כמעט, אני רק מקווה שהחליפות האלה לא נשברות כמו באיירון מן 3, הרובוטים של אולטרון יבנו ע"י טוני סטארק. זה מה שאנחנו יודעים. אני גם מצפה מאולטרון להיות הנבל הכי טוב עד עכשיו, כן, גם יותר מלוקי. אני לא רוצה שהוא יהיה נבל שאני אשכח, כמו בהרבה סרטים של מארוול, כמו אובדייה, אייוון ואנקו, ג'סטין האמר, מליקית', ויש הגרוע מכולם המנדרין (סוג של)


זה לא ממש ברור מה קורה שם, אבל דבר אחד ידוע, אולטרון אומר שם את המשפט המוכר שלו. " יש רק דרך אחת להגיע לשלום, להשמיד אתכם"











מקום 2
התמונה של גל גדות בתור וונדר וומן

התמונה של וונדר וומן זה הדבר שהכי חיכיתי לו, כי זה היה הפעם הראשונה שאנחנו נראה את וונדר וומן על המסך הגדול, וממש רציתי לדעת איך היא תיראה. ולא התאכזבתי, גל גדול נראית ממש טוב בתלבושת של וונדר וומן, ואני גם חושב שהיא תהיה מתאימה לתפקיד, היא נראית בדיוק כמו וונדר וומן. רק משהו אחד, הייתי מעדיף שלא יהיה לה חרב, כי זה לא אחד הדברים שהיא סוחבת בד"כ, חוץ מזה אין דבר אחד להתלונן עליו (גם לא המשקל)









מקום 1 הטיזר המודלף של שחר הצדק

זה הפעם הראשונה שרואים את באטמן וסופרמן על מסך אחד, אין מילה שיכולה לתאר את מה שאני חושב על הטיזר הזה (בקטע טוב), פשוט תראו ותבינו. אני אסביר עליו קצת מה קורה שם.

באטמן מדליק את הפנס הענק עם הסמל של העטלף, אחרי זה רואים את סופרמן מגיע עם עיני הלייזר, ההדלקה של הפנס היא הקריאה של באטמן לקרב. ואז אפשר לראות שהם בחרו ללכת על השריון של באטמן כמו שהיה לו בקומיקס שעליו מבוסס הסרט "The Dark Knight Returns"  עוד משהו, הם בחרו הפעם להשתמש בעיניים לבנות, שאת זה עוד לא ראינו, והאמת שזה נראה לא רע בכלל, לדעתי אפילו יותר טוב מלראות את העיניים.
























*יש איזה משהו חשוב שרציתי להגיד, זה שהדעה שלי לא משקפת את מה שכל האנשים בערוץ חושבים, יש יותר מאדם אחד שעובד על הערוץ, אבל אני היחיד שכותב בבלוג. ומה שכתוב פה זו הדעה שלי.

יום רביעי, 16 ביולי 2014

סקירה על התמונה הראשונה של אולטרון

הדבר הראשון שאני הסתכלתי עליו כשראיתי את התמונה הזו היה דווקא איירון מן, אתם  אמורים לדעת למה אם אתם עוקבים אחרי מה שאני כותב, אבל אני תמיד אשמח להגיד את זה שוב, בגלל שאיירון מן 3 היה זוועה והוא הרס את איירון מן, וחליפה סוג ז' זה לא מה שאנחנו רוצים בנוקמים 2, סליחה על השפה (זה בגלל שאני ממש שונא את הסרט הזה).אני חייב להגיד שאני ממש אוהב את החליפה הזו, ואני מקווה שזה יהיה טוב כמו שאיירון מן היה לפני הזבל שקיבלנו שנה שעברה,אני די בטוח שזה לא יקרה למרות שרק אתמול מארוול איכזבו אותי, אני סומך על ג'וס ווידון שעשה את הנוקמים הראשון שיחזיר את איירון מן להיות הגיבור על שאני הכי אוהב ביקום של מארוול.
גם קפטן אמריקה נראה טוב, לדעתי החליפה הכי טובה עד עכשיו, ואחרי קפטן אמריקה חייל החורף אני מצפה להרבה מהדמות שלו.
והעיקרי, אולטרון, הוא ממש אהבתי את זה שלא עשו שינויים מהקומיקס במראה, ואם אתם עדיין לא יודעים אני מת על הנבל הזה והייתי ממש שמח כששמעתי שהוא יהיה הנבל בנוקמים 2, כי אי אפשר פשוט לבקש יותר, זה נבל שאפשר להכין איתו סיפור ממש מעניין, למרות שהסרטים שהיו לפני הנוקמים הראשון היו יותר טובים מהסרטים שלפני הנוקמים 2 אני מצפה שהסרט הנוקמים עידן אולטרון יהיה יותר טוב מקודמו. כי אם ג'וס ווידון במאי טוב כמו שאני חושב הוא יוכל אפילו לשפר. מאחורי אולטרון אפשר לראות כמה חליפות אולטרון שבהן הוא שולט, עכשיו אם אתם זוכרים את התמונה שמארוול שיחררו לפני  כמה בחודש מרץ, של הענק הירוק נלחם בחליפת האלקבאסטר של איירון מן, אני חושב שהיא תהיה בשליטה של אולטרון.


אני אופטימי לגבי הדמויות החדשות

אני מקווה שהוקאיי יקבל תפקיד יותר גדול בסרט, כי אפילו לא ראינו אותו באף סרט חוץ מתפקיד קטן בת'ור, ובנוקמים הדמות שלו לא באה לידי ביטוי כי יותר מחצי הוא היה עם שטיפת מוח של לוקי. וחוץ מזה לא ראינו כלום.





אומרים שבסרט הזה יהיה לנוקמים בניין משלהם, זה ממש מגניב


ת'ור גברי מתמיד


הייתה ונשארה מעולה. דרך אגב, ידעתם שהיא בהריון? 

יום חמישי, 3 ביולי 2014

תמונה ראשונה של סופרמן משחר הצדק!!!!

אני אהבתי שהם שמרו על העיצוב של החליפה מהסרט הקודם! אני מרגיש כאילו זה יהיה יפה יותר אפילו מאיש הפלדה

יום חמישי, 26 ביוני 2014

פלאש פרק 1 ביקורת

דבר ראשון, הביקורת תכלול ספוילרים, אז אל תמשיכו לקרוא אם עוד לא ראיתם את הפרק. תראו את הפרק באתר SERETIL.ME, כבר יש אותו שם.
אז הסדרה הזו היא מהיוצרים של הסדרה "החץ הירוק" (Arrow), רואים שגם הפעם נעשתה עבודה טובה בבנייה של הדמות ושל הסיפור. אז הפרק מספר על בארי אלן, על תקופת הילדות שלו, ועל פחות או יותר הפיכתו לגיבור. אבא שלו מואשם בכך שרצח את אימו, למרות שהוא חף מפשע, אבל אף אחד לא מאמין לזה, חוץ מבארי שיודע שזה לא נכון. כבר בפרק הזה פלאש נילחם בנבל שהאמת לא אהבתי אותו כל כך, וזה לא היה משנה כל כך, כי הפרק הזה עוסק יותר באיך הוא נהפך לגיבור ואיך הוא נהיה פלאש. אהבתי את השחקן של פלאש, הוא מאוד מתאים לתפקיד. אהבתי את העובדה שהם לא עשו הומור כדי לבלבל אותנו ולא לשים לב לחורים בעלילה, כמו שעשו באיירון מן 3. בקשר לחליפה של פלאש, נעשה שינוי מהקומיקס למסך הקטן, בקומיקס החליפה שלו יוצאת מהטבעת והוא נכנס לתוכה במהירות, ובסדרה הוא מקבל את החליפה משותף שהכין אותה, אני אהבתי את הרעיון לעשות את זה כדי שזה יראה קצת יותר מציאותי. החליפה שלו גם נראת טוב, ואני חשבתי שזה יהיה בעיה בסדרה בגלל התמונות ששוחררו והטריילר, שמה החליפה נראתה קצת יותר טובה מפורים. גם האחרים עשו עבודה לא רעה, שני הופעות טובות למשל, היו של השוטר שטיפל בבארי אחרי שאימו מתה ואביו נשלח לכלא, ועכשיו הוא הבוס שלו, וגם אבא של בארי שלא הופיע הרבה, אהבתי מאוד את הסצינה האחרונה שנמשכה לדעתי קצת יותר מדי, אבל למרות זאת הקטע הדרמטי של הסדרה הוא טוב , וממש אכפת ממה שקורה לדמויות. נכון שזה ביקורת עם ספוילרים אבל למטה תוכלו לראות ספוילרים למה יכול לקרות בסדרה בהמשך. בפרק הזה הופיע גם הדמות של אוליבר קווין מהסדרה "החץ הירוק" בסצינה אחת. הסצינה הזאת פחות או יותר היא שלב בהפיכה של פלאש לגיבור, ואני חייב לציין שהפרק הראשון של הסדרה הזאת הרבה יותר טוב מהפרק הראשון של הסדרה "החץ הירוק" ונקווה שהוא ימשיך ככה
האפקטים היו די טובים יחסית לסדרת טלוויזיה, אפקטים טובים זה הכרחי כשיש על המסך את פלאש, היו כמה קטעים שנראו לא טובים ודי סוג ב', אבל החלקים היותר חשובים כמו הריצה כמובן והסלואו מואשן, יחסית לסדרת טלוויזיה שאין לה תקציב כמו של "איש הפלדה" האפקטים היו טובים, והם מספיק טובים כדי לגרום לפרק להיות סוחף מתי שצריך. היה משהו שלא עניין אותי זה המערכת יחסים של בארי עם חברה שלו, זה משהו שכבר ראינו והוא לא מקורי, ואני מקווה שבפרקים הבאים זה ישתנה, כי זה אפשרי. והדבר האחרון שמפריע לי זה הכמות הגדולה של האנשים שיודעים את הזהות שלו, זה 5 אנשים וזה הפרק הראשון. זה קצת יותר מרגיש קצת יותר מדי. זה קורה הרבה בסרטים שגיבורי על חושפים את הזהות ליותר מדי אנשים. לסיכום כדאי לכם לראות את הסדרה הזו לפי מה שראינו בפרק הראשון יש מה לשפר אבל זו סדרה טובה. למטה יש ספוילרים למה שיכול לקרות בסדרה, ואנחנו לא רוצים להרוס את ההמשך שלכם בהכרת הדמויות וההמשך של העלילה.
אז יש משהו שאנחנו צריכים לדעת, האם פלאש מהסדרה יהיה זה שישתתף בסרט "ליגת הצדק" ב-2017 או שישתמשו בשחקן אחר, פלאש גם אמור לקבל סרט כמעט סולו, הוא יחלוק עם גרין לנטרן סרט וזה יכול להיות מעניין. אז נגיע לעיקר, יש סיכוי לא רע שזה כן יקרה ונראה את פלאש מהסדרה, אני מקווה שזה יקרה ואני גם מקווה שהם ישתמשו בגרין ארוו ולראות את שניהם על המסך הגדול בליגת הצדק ואפילו בסרט משלהם.

ספוילרים למה שיכול לקרות בסדרה:

אז דבר ראשון שאני רוצה לדבר עליו זו הדמות של Zoom או בעברית זום, זה האויב המושבע של פלאש וזה די ברור שהוא זה שהרג את אמא של בארי, זו דמות ממש מעניינת שאם היא תצא להם טוב בסדרה זה יכול להיות ממש יפה.הוא יהיה בעונה הזו האויב הראשי של פלאש.הדבר שני זה הסצינה שהייתה בסוף עם האיש ההוא, שבסוף מתברר שהוא לא צריך משקפיים וכסא גלגלים והוא הסתכל על עיתון מ-2024, ויש שם משהו שקשור למפעל של ווין, אבל רואים שפלאש נעדר. אני חושב שזה קשור לזום, אני לא בטוח אבל זה אחד הדברים שגרמו לי להתענייין בסדרה הזו. זה קשור כנראה למסעות בזמן שזה אחד הכוחות של פלאש. ועוד משהו אחרון זה השותפה שלו, אחת מאלה שכבר יודעים על הזהות של פלאש,קייטלין סנואו, היא אמורה להפוך לנבלית בהמשך, אבל לא נראה לי שזה יקרה בעונה הזו אלא בעונה הבאה.

יום חמישי, 12 ביוני 2014

העתיד של ה-DC יוניברס



‎‎פרסום‎ by HISHE heb.‎

יום ראשון, 8 ביוני 2014

פייטון ריד יביים את הסרט של איש הנמלה!


במאי חדש לסרט מאולפני מארוול "איש הנמלה"(Ant-Man) שצפוי לצאת ב-2015, אחרי הנוקמים עידן אולטרון, אחרי הפרישה של הבמאי הקודם, אדגר רייט, לפני שבוע בערך. הוכרז השבוע שהבמאי החדש יהיה פייטון ריד. עד עכשיו הוא ביים רק קומדיות. והיו גם סרטים גרועים, אבל אין סיבה לדאוג; כי גם הבמאי של קפטן אמריקה חייל החורף בוים ע"י מישהו שביים רק קומדיות, וזה הסרט שמלא אנשים טוענים שהוא הטוב מכולם עד עכשיו ביקום מארוול, וגם צריך לזכור שסרטי מארוול מכילים הרבה הומור, וזה די הגיוני שזה יקרה.

אדגר רייט
 
.

יום חמישי, 22 במאי 2014

סיקור על הכותרת ולוגו הרשמי של הסרט של סופרמן ובאטמן 2016


סוף סוף יש לנו כותרת ולוגו רשמיים לסרט המשך של איש הפלדה (סוג של סרט המשך...)!
על הלוגו אין כל כך משהו חדש לומר, הוא מאוד דומה לזה שהיה בקומיקון האחרון בשינויים קלים. אותה התמונה שהראתה לנו שבפעם הראשונה באטמן וסופרמן יהיו על המסך הגדול יחד. לפי זאק סניידר , מיד אחרי ההצלחה של איש הפלדה, הוא חשב על הצעד הבא שזה סרט עם באטמן וסופרמן שיוביל אל ליגת הצדק, ואז הוצגה בקומיקון התמונה הזו, שממש דומה לחדשה:




בעצם הבנו בקומיקון שזה יהיה הבאטמן מהקומיקס Batman The Dark Knight Returns שזה אומר שהם מחפשים באטמן בגיל 50 שיבעט בסופרמן. 
אחרי זה קרו כמה דברים שגרמו לדי הרבה רעש, כמו הליהוקים המפתיעים של בן אפלק כבאטמן, גל גדות כוונדר וומן וג'סי אייזנברג לנבל של הסרט לקס לות'ור, ואפילו הזזת הסרט מ-2015 ל-2016.
כל אלה גרמו לאכזבות, אבל השבוע האחרון נראה שמה שיכל להיות בלאגן אחד גדול דווקא מסתדר לו בצורה יפה. בשבוע האחרון זאק סניידר שחרר בטוויטר שלו שני תמונות, אחת של הבאטמוביל ואחת של הבאטמן החדש של אפלק שקיבלו פירגון רב, ברור שלא חסרות תלונות, כי תמיד יהיו גם אם זה מושלם. אבל חוץ מזה שזה היה מרגש זה גם נתן לחלק גדול להבין שזה לא יהיה כזה "אסון". התמונה ששוחררה אתמול מראה שכרגע DC בכיוון הנכון. זאק סניידר יביים גם את ליגת הצדק, כנראה הוא יהיה אחראי על כל היקום הקולנועי של DC. הסרט של באטמן וסופרמן צריך להיות משימה קשה כי מדובר בסרט עם יותר מגיבור על אחד או שניים, גם וונדר וומן וסייבורג צריכים להיכנס לסיפור איכשהו. אבל תסמכו על זאק סניידר, הוא יכול לעמוד במשימה.



לגבי השם של הסרט: 

Batman v Superman: DAWN OF JUSTICE

התרגום של אומר: "באטמן נגד סופרמן: שחר של צדק".
 זה די ארוך נכון. אבל אני אישית אהבתי, זה סוג של רמז לסרט שיצולם ברציפות יחד איתו, ליגת הצדק. אבל הכותרת הזו די צועקת "כמעט ליגת הצדק" במקום "המשך לאיש הפלדה" כמו שאמרו לנו.  זה היה די ברור שיכול לקרות דבר כזה, אחרי צירוף של דמויות כמו סייבורג, ווונדר וומן לתפקידים משניים. 
בינתיים נראה שהדרך של סניידר לבניית היקום שונה מזו של מארוול, אם הכל ילך לפי תוכנית שלו, אז אני חושב שזה ילך ככה, סרט המשך לאיש הפלדה, באותה שנה אמור לצאת סרט של פלאש, משום מה אנחנו לא שומעים עליו הרבה, סרט ליגת הצדק, ואחריו סרטים על המקור של כל הגיבורים בליגת הצדק, גרין לנטרן, באטמן וונדר וומן, אולי גם עוד סרט של סופרמן.


אמרתי את זה כבר, אני סומך על זאק סניידר על כל בחירה שלו ואני מרוצה מכל צעד שעשה עד עכשיו. וגם אני שמח שהוא זה שינהל את כל היקום הקולנועי של DC. כי הוא באמת יודע לעשות סרטים טובים, ולתת לדמויות את מה שהן צריכות.

דרך אגב הסרט של באטמן וסופרמן עלה השבוע ב-308% בפופולריות שלו ב-IMDb, זה ממש נדיר
וגם המצב של הסרט השתנה מטרום הפקה ול-filming (בצילומים)


יום רביעי, 21 במאי 2014