יום שני, 28 באוקטובר 2013
יום שבת, 12 באוקטובר 2013
....
היי, החלטנו שנתרגם את סרטוני Everything Wrong With רק לפי בקשות שלכם.
תסתכלו בערוץ ואם יש משהו שתרצו פשוט תכתבו לנו:
https://www.youtube.com/user/CinemaSins/featured
החלטנו את זה כדי שנתרגם את סרטוני HISHE כמה שיותר מהר.
קיבלנו גם בקשה לתרגם את סרטוני Honest Trailers והחלטנו שגם אותם נתרגם לפי הבקשות שלכם:
https://www.youtube.com/user/screenjunkies
אתם יכולים לכתוב לנו
בפייסבוק
https://www.facebook.com/pages/HISHE-HEB/550357821686683
בגוגל+
https://plus.google.com/u/0/110721454438168215840/posts
youtube
https://www.youtube.com/channel/UC8wDk8F2prqiRIV6yZ0NcQg/discussion
ואפשר גם לכתוב כאן.
תסתכלו בערוץ ואם יש משהו שתרצו פשוט תכתבו לנו:
https://www.youtube.com/user/CinemaSins/featured
החלטנו את זה כדי שנתרגם את סרטוני HISHE כמה שיותר מהר.
קיבלנו גם בקשה לתרגם את סרטוני Honest Trailers והחלטנו שגם אותם נתרגם לפי הבקשות שלכם:
https://www.youtube.com/user/screenjunkies
אתם יכולים לכתוב לנו
בפייסבוק
https://www.facebook.com/pages/HISHE-HEB/550357821686683
בגוגל+
https://plus.google.com/u/0/110721454438168215840/posts
youtube
https://www.youtube.com/channel/UC8wDk8F2prqiRIV6yZ0NcQg/discussion
ואפשר גם לכתוב כאן.
יום שני, 30 בספטמבר 2013
TV SPOT חדש של ת'ור
TV Spot 1
http://www.putlocker.com/file/DE70248E5C760331
TV Spot 2
http://www.putlocker.com/file/8CD4E503DDD39E89
TV Spot 3
http://www.putlocker.com/file/53372A1265BE20BB
קליפ של דקה מהסרט:
http://www.putlocker.com/file/18007BF45E9379E5
ת'ור ולוקי עבודת צוות
http://www.putlocker.com/file/F2FA923559AE9399
ת'ור מרשים את לוקי
http://www.putlocker.com/file/EB45BCB5869F808E
מליקית' מתעורר
http://www.putlocker.com/file/08D2D37AA87EB5D3
קליפ מס' 2
http://www.putlocker.com/file/56E19F6321B775F8
http://www.putlocker.com/file/DE70248E5C760331
TV Spot 2
http://www.putlocker.com/file/8CD4E503DDD39E89
TV Spot 3
http://www.putlocker.com/file/53372A1265BE20BB
קליפ של דקה מהסרט:
http://www.putlocker.com/file/18007BF45E9379E5
ת'ור ולוקי עבודת צוות
http://www.putlocker.com/file/F2FA923559AE9399
ת'ור מרשים את לוקי
http://www.putlocker.com/file/EB45BCB5869F808E
מליקית' מתעורר
http://www.putlocker.com/file/08D2D37AA87EB5D3
קליפ מס' 2
http://www.putlocker.com/file/56E19F6321B775F8
יום שישי, 27 בספטמבר 2013
רובוקופ טריילר ביקורת
רובוקופ, הסרט שיצא שנה הבאה הוא חידוש לסרט של 1987, ראיתי את הסרט הזה השבוע ואני לא ממליץ לראות אותו, עדיף לחכות עוד עד שיצא הסרט החדש ב-2014. לא נהניתי מהסרט בגלל האפקטים הישנים והכל כך לא אמינים, הייתה סצינה שהציגו בה רובוט ואז הוא יצא משליטה, ואז האנשים התחילו להיבהל, יכול להיות שבשנות ה-80 אנשים קנו את זה אבל היום הרובוט הזה נראה כמו צעצוע על סוללות, הסרט לא היה גרוע רק אומר שכל מה שקשור לאפקטים צריך לחדש, עוד בעיה שהייתה בסרט זה הדם שנשפך בכמות מוגזמת, למשל לפני שהוא נהפך ל"רובוקופ" הייתה חבורת פושעים שירתה עליו אולי איזה מאה כדורים והוא רק אז הוא מת ועל הדרך ירדה לו יד ורגל, וצעקת ה"אייי"! שלו נשמעה כאילו מישהן נתן לו סתירה, היו עוד כמה כאלה בסרט, אין לי בעיה בכלל שיש דם או אלימות בסרט רק שלא יהיו מוגזמים או מיותרים.
כן אהבתי את הרעיון של הסרט , של זה שאיש שהפך לרובוט נזכר בעבר שלו.
ציון: 6.2 לא תהנו ממנו
החידוש של הסרט הוא רעיון טוב, לפי הטריילר זה נראה (לא בטוח) שזה הולך להיות שונה מהקודם, כל עניין ה-"מי בשליטה האיש או המכונה", הוא שחוק,הסרט לא יהיה נקי מקלישאות.
אבל הפעם הסרט יהיה מותאם יותר לילדים, אז לא יחזרו חלק גדול מהקטעים בסרט הקודם (זה דבר טוב).
לפי הטריילר זה נראה שמבנה העלילה ישתנה מאד
כן אהבתי את הרעיון של הסרט , של זה שאיש שהפך לרובוט נזכר בעבר שלו.
ציון: 6.2 לא תהנו ממנו
החידוש של הסרט הוא רעיון טוב, לפי הטריילר זה נראה (לא בטוח) שזה הולך להיות שונה מהקודם, כל עניין ה-"מי בשליטה האיש או המכונה", הוא שחוק,הסרט לא יהיה נקי מקלישאות.
אבל הפעם הסרט יהיה מותאם יותר לילדים, אז לא יחזרו חלק גדול מהקטעים בסרט הקודם (זה דבר טוב).
לפי הטריילר זה נראה שמבנה העלילה ישתנה מאד
![]() |
| הרובוקופ החדש |
יום שלישי, 24 בספטמבר 2013
300 ביקורת+ ביקורת על טריילר עליית האיפריה.
כשראיתי את הסרט 300 נהניתי מכל רגע בסרט, כל הקרבות שנראים ממש אמיתיים, ההילוך האיטי הקרב שלא נותן לעין לפספס טיפת דם אחת, השחקנים שממש אפשר לחשוב שהם לוחמים באמת, כמעט כל דבר בסרט נראה אמיתי, אפילו זה שאחד מהלוחמים המשיך להילחם כשיש לו חנית שתקועה בבטן, היו כמה קטעים לא ממש אמינים, המפלצות של אחשוורוש (מלך פרס)
.
![]() |
| למרות שכל הסרט במסך ירוק זה נראה אמיתי |
חלק מהביקורות על הסרט אמרו שהוא סרט אלים, אז לכל מי שקרא את ביקורות כאלה תתעלמו מהן, אי אפשר ללכת לסרט שמספר על מלחמה בלי לראות דם, קרבות, וגופות. לדעתי זאק סניידר נתן לנו מה שרצינו לראות ולא חסך מאיתנו את המלחמה.
סה"כ אחד הסרטי המלחמה הכי יפים שראיתי.
ציון:8.1
אז 300 היה סרט יפה, עכשיו אחרי 7 שנים הוא מקבל סרט המשך.
לפי הטריילר אפשר להבין לפי הטריילר שלא יחסר בסרט סצינות של מלחמה, אבל האם זה יהיה כמו בסר הקודם? חלקכם ישמחו לשמוע שבמאי הסרט הוא ישראלי שנולד בירושלים, נועם מורו, שלמרות שאני שמח שהבמאי ישראלי, עדיין לא נראה לי שהוא מנוסה מספיק בשביל לביים את ההמשך של 300, כל מה שהוא ביים עד עכשיו זה סרט של קומדיה רומנטית, אז לבחור בו לביים את 300 זה קצת מוזר,אבל בכל זאת נקווה שהוא יעשה את זה טוב. זאק סניידר שביים את הסרט הראשון יפיק ויכתוב את הסרט החדש, אז יכול להיות שההמשך יזכיר במשהו את הסרט הראשון (בקטע טוב).
![]() |
| ליאונידס |
![]() |
| אולי גם הפעם נקבל סצינות קרב איכותיות כמו בסרט הקודם |
יום שני, 23 בספטמבר 2013
ספיידרמן המופלא 2
ספיידרמן המופלא 2- "No more secrets"
ב-2 במאי יצא הסרט השני של ספיידרמן המופלא ,אחריו מתוכננים לצאת עוד שני סרטים, סה"כ 4 סרטים בכל הסדרה, זה עדיין לא בטוח אבל זה התכנון.
2.5.2013-ספיידרמן המופלא 2
10.6.2016-ספיידרמן המופלא 3
4.5.2018-ספיידרמן המופלא 4
זה יכול להשתנות, לא כל התאריכים סגור שבו יצא הסרט אולי חוץ מספיידרמן המופלא 2.
אני אתחיל עם ספיידרמן המופלא 2, ואז כל השמועת ורמזים שקיבלו על שני הסרטים הבאים,מהבמאי מארק וואב ומהשחקנים.
ספיידרמן המופלא 2, תסתכלו על התמונות האלה:
אז אם באמת גוון סטייסי תמות בסרט? אולי כן ואולי לא. יכול להיות שכן בגלל שאמה סטון לובשת בדיוק אותו דבר כמו בתמונות, וגם התחפושת ספיידרמן השתנתה יוכל להיות שבשביל לגרום לרגע להראות דומה יותר לקומיקס, כמו שמארק וואב עשה בסרט הראשון. עוד סיבה זה שנורמן אוסבורן יופיע בסרט ונורמן הוא בעצם הגובלין הירוק והגובלין הוא זה שהורג אותה בקומיקס אבל לא ברור אם הוא יהיה הגובלין בסרט, או רק נורמן אוסבורן שיהפוך בסוף הסרט או בסרט הבא לגובלין, וגם בסרט הז כבר יש שני נבלי על, הקרנף ואלקטרו אז שלושה אויבים בסרט אחד נראה יותר מדי.
אבל יש סיכוי גם שהיא לא תמות, כי כמו בשאר הסרטים של מארוול שמותאמים לילדים, אף אחד לא מת, גם אם כן אז לא דמויות ראשיות,ואם הן ראשיות הן חוזרות לחיים איכשהו, מארק וואב אולי עשה את ספיידרמן המופלא דומה לקומיקס אז אולי זה כן יקרה, אבל הוא אף פעם לא שוכח שילדים רואים את הסרט וכנראה לא ישכח את זה גם בסרט הבא. אם זה יקרה לספיידרמן לא ישאר בודד, יש לו בקומיקס עוד איזה 3 חברות, וגם אין גיבור על בלי חברה. דרך הגב בסרט הייתה אמורה להופיע גם מרי ג'יין אבל זה לא הסתדדר בגלל השחקנית, אולי היא תופיע בסרטים הבאים.
הנבל של הסרט הוא אלקטרו. שולט בחשמל, די חזק יחסית לשאר האויבים של ספיידרמן, לא ברור למה החליטו לעשות אותו בסרט השני, אולי בגלל שעם כל הכוחות הגדולים והמגניבים שלו, הוא די עלוב. זה הסיפור שלו מקס דילן עובד באוסקורפ, אף אחד לא שם לב אליו, אז הוא רוצה שישימו לב אליו ואת זה הוא מקבל מתאונה שקרתה באוסקורפ שהופכת אותו לאלקטרו ורצה שכולם ירגישו איך זה להיות מסכן כמו שהוא היה (את זה אפשר להבין מהטריילר של הסרט, נכון הוא עוד לא יצא אבל אם תחפשו טוב ביוטיוב תמצאו אותו באיכות גרועה שמישהו צילם את במסך) אז הנבל בסרט כנראה יהיה קלישאתי.
מי שמחכה לטריילר הוא יוצא בקרוב בתחילת נובמבר. אחד מהדמויות שכן גורמות לצפייה זה נורמן אוסבורן, שנמצא בסכנת חיים, והמחלה שלו מחמירה, די קל לנחש איך הוא יצא מזה (עם הדבר שיהפוך אותו לגובלין...) אבל עדיין הוא די מסקרן.
בסרט הזה ימשיכו כמעט כל השחקנים הראשיים מהסרט הקודם, אפילו הדוד בן.
על הסרטים הבאים כבר נזרקו כמה רמזים, ויש די הרבה שמועות.
השחקן של אלקטרו אמר שנראה לו שבהמשך יהיה חבורה של שישה נבלי על נגד ספיידרמן, זה צריך להיות טוב, אם יש גיבור על שהנבלים שבהם הוא נלחם יכולים לתת סרט מעניין זה ספיידרמן, הבעיה שאף אחד לא עשה את זה עד עכשיו, אולי חוץ מהלטאה שהייתה קצת טובה.
לא בטוח שספיידרמן יתמודד נגדם לבד, גם הבמאי מארק ווב נתן רמז כל כך שאולי בסרט הרביעי יהיה לספיידרמן עוד גיבור על שיהיה איתו ביחד בסרט, זה יכול להיות דרדוייל, וולברין, המעניש, ד"ר סטריינג,זה יוכל להיות מעניין. אנדרו גארפילד יהיה ספיידרמן בסרט הקרוב, אבל הוא עוד לא הוחתם על כך שהוא עושה את הסרט השלישי והרביעי,זה בטח יקרה בקרוב.
תשאירו תגובה ותאמרו לנו איזה נבל הייתם רוצים לראות בסרטים הבאים, או איזה גיבור על הייתם רוצים שיופיע הספיידרמן המופלא 4, או כל דבר אחר.
הנבלים שאולי יהיו בסרטים הבאים:

ב-2 במאי יצא הסרט השני של ספיידרמן המופלא ,אחריו מתוכננים לצאת עוד שני סרטים, סה"כ 4 סרטים בכל הסדרה, זה עדיין לא בטוח אבל זה התכנון.
2.5.2013-ספיידרמן המופלא 2
10.6.2016-ספיידרמן המופלא 3
4.5.2018-ספיידרמן המופלא 4
זה יכול להשתנות, לא כל התאריכים סגור שבו יצא הסרט אולי חוץ מספיידרמן המופלא 2.
אני אתחיל עם ספיידרמן המופלא 2, ואז כל השמועת ורמזים שקיבלו על שני הסרטים הבאים,מהבמאי מארק וואב ומהשחקנים.
ספיידרמן המופלא 2, תסתכלו על התמונות האלה:
אז אם באמת גוון סטייסי תמות בסרט? אולי כן ואולי לא. יכול להיות שכן בגלל שאמה סטון לובשת בדיוק אותו דבר כמו בתמונות, וגם התחפושת ספיידרמן השתנתה יוכל להיות שבשביל לגרום לרגע להראות דומה יותר לקומיקס, כמו שמארק וואב עשה בסרט הראשון. עוד סיבה זה שנורמן אוסבורן יופיע בסרט ונורמן הוא בעצם הגובלין הירוק והגובלין הוא זה שהורג אותה בקומיקס אבל לא ברור אם הוא יהיה הגובלין בסרט, או רק נורמן אוסבורן שיהפוך בסוף הסרט או בסרט הבא לגובלין, וגם בסרט הז כבר יש שני נבלי על, הקרנף ואלקטרו אז שלושה אויבים בסרט אחד נראה יותר מדי.
אבל יש סיכוי גם שהיא לא תמות, כי כמו בשאר הסרטים של מארוול שמותאמים לילדים, אף אחד לא מת, גם אם כן אז לא דמויות ראשיות,ואם הן ראשיות הן חוזרות לחיים איכשהו, מארק וואב אולי עשה את ספיידרמן המופלא דומה לקומיקס אז אולי זה כן יקרה, אבל הוא אף פעם לא שוכח שילדים רואים את הסרט וכנראה לא ישכח את זה גם בסרט הבא. אם זה יקרה לספיידרמן לא ישאר בודד, יש לו בקומיקס עוד איזה 3 חברות, וגם אין גיבור על בלי חברה. דרך הגב בסרט הייתה אמורה להופיע גם מרי ג'יין אבל זה לא הסתדדר בגלל השחקנית, אולי היא תופיע בסרטים הבאים.
הנבל של הסרט הוא אלקטרו. שולט בחשמל, די חזק יחסית לשאר האויבים של ספיידרמן, לא ברור למה החליטו לעשות אותו בסרט השני, אולי בגלל שעם כל הכוחות הגדולים והמגניבים שלו, הוא די עלוב. זה הסיפור שלו מקס דילן עובד באוסקורפ, אף אחד לא שם לב אליו, אז הוא רוצה שישימו לב אליו ואת זה הוא מקבל מתאונה שקרתה באוסקורפ שהופכת אותו לאלקטרו ורצה שכולם ירגישו איך זה להיות מסכן כמו שהוא היה (את זה אפשר להבין מהטריילר של הסרט, נכון הוא עוד לא יצא אבל אם תחפשו טוב ביוטיוב תמצאו אותו באיכות גרועה שמישהו צילם את במסך) אז הנבל בסרט כנראה יהיה קלישאתי.
![]() |
| התלבושת החדשה והישנה |
מי שמחכה לטריילר הוא יוצא בקרוב בתחילת נובמבר. אחד מהדמויות שכן גורמות לצפייה זה נורמן אוסבורן, שנמצא בסכנת חיים, והמחלה שלו מחמירה, די קל לנחש איך הוא יצא מזה (עם הדבר שיהפוך אותו לגובלין...) אבל עדיין הוא די מסקרן.
בסרט הזה ימשיכו כמעט כל השחקנים הראשיים מהסרט הקודם, אפילו הדוד בן.
על הסרטים הבאים כבר נזרקו כמה רמזים, ויש די הרבה שמועות.
![]() |
| אויש איזה מסכן אלקטרו |
לא בטוח שספיידרמן יתמודד נגדם לבד, גם הבמאי מארק ווב נתן רמז כל כך שאולי בסרט הרביעי יהיה לספיידרמן עוד גיבור על שיהיה איתו ביחד בסרט, זה יכול להיות דרדוייל, וולברין, המעניש, ד"ר סטריינג,זה יוכל להיות מעניין. אנדרו גארפילד יהיה ספיידרמן בסרט הקרוב, אבל הוא עוד לא הוחתם על כך שהוא עושה את הסרט השלישי והרביעי,זה בטח יקרה בקרוב.
תשאירו תגובה ותאמרו לנו איזה נבל הייתם רוצים לראות בסרטים הבאים, או איזה גיבור על הייתם רוצים שיופיע הספיידרמן המופלא 4, או כל דבר אחר.
הנבלים שאולי יהיו בסרטים הבאים:

יום חמישי, 12 בספטמבר 2013
איירון מן 3 ביקורת
הסרט איירון מן 3 היה סרט מצחיק, עם דיאלוגים שנונים, עם אקשן טוב שנראה יותר טוב ב3D,
ושחקנים טובים. אז איך זה שהוא סרט כזה גרוע?
הפעם אני אתחיל בציון 3/10 הסיבה היחידה שאני לא נותן לו ציון 0 זה רוברט דאוני ג'וניור שלדעתי היה הדבר היחיד שטוב בסרט, וגם בגלל שהוא השחקן המושלם להיות איירון מן ולא נראה שיש מישהו שיכול להחליף אותו. ב-2008 כשיצא הסרט הראשון, הסרט הכי טוב מהשלושה והצליח לשבור קופות עם רווחים של$584,998,180 ובגלל הצלחתו MARVEL החליטו לעשות עוד סרט ב-2010 שהפעם היה פחות טוב מקודמו, עם אקשן פחות סוחף ועלילה קצת פחות מורכבת, אבל הוא לא היה סרט גרוע הסרט שבאמת היה גרוע הוא השלישי בסדרה שבויים על ידי שיין בלאק שלא כמו שני הקודמים שבוימו על ידי ג'ון פאברו שהיה אמור לביים גם את הנוקמים אבל זה לא קרה בגלל איירון מן 2. בסרט השלישי החליפות של איירון מן מתפצחות כ
מו גרעינים, ג'רוויס שולט בחליפות הריקות ומדבר מתוכן.
עד כדי כך שהוא איירון מן כמעט כמו טוני, לבינה המלאכותית שלו נוסף גם הומור, ממש מיותר ולא כל כך אמין. עוד שינוי מיותר היה השינוי של "מכונת קרב" לאיירון פ
טריוט, לא ממש תרם לעלילה והיה מסתדר יפה גם עם החליפה הקודמת, אולי זה עזר קצת בטריילר של הסרט אבל לא יותר מזה.
הסיבה העיקרית שהסרט היה סרט גרוע זה בגלל שהוא לא עמד בציפיות שהביאו שני הטריילרים שלו שגרמו לו להראות כמו אחד הסרטים היפים. קל לשים לב שהדמות הכי בולטת בשני הטריילרים הייתה המנדרין של בן קינגסלי,המנדרין אמור להיות נבל על סיני עם טבעות קסומות שאיתן מקבל את כוחותיו, אך בטריילר הוא הוצג כטרוריסט שדומה לבן לאדן או משהו כזה, והטבעות שלו הן רק סמל, את השינוי הזה אהבתי, הרבה יותר מחובר למציאות ויכול להוביל לעלילה מעניינת יותר,,אך בסרט המנדרין היה רק שחקן והופיע אולי בחמש סצינות. הקטע באמצע הסרט שמגלה שהמנדרין הוא בסך הכל שחקן היה הכי מאכזב שראיתי אי פעם.
הנבל האמיתי בסרט היה אולדריץ' קיליאן שביקורות אחרות כתבו שהוא "כביכול" מקורי אבל הוא לא, הוא מזכיר את "סינדרום" הרע ממשפחת סופר על שניהם נפגשו עם הגיבור של הסרט ונפגעו ממנו והפכו לנבלי על. כן נכון, נשמע לילדים בני חמש, כי זה באמת ככה. לא ברור מה אולדריץ' קיליאן היה בסרט הזה הוא קרא לעצמו המנדרין בסוף הסרט, אבל מי שקצת מכיר את אויביו של איירון מן מהקומיקס יכול הבין שאולדריץ' הוא בעצם פינג פאנג פו (דרקון). אולדריץ' יכול לירוק אש, והוא מלא בקעקועים של דרקון, הוא היה די גרוע. הסרט היה כל כך מותאם לילדים שברגע שפפר נפלה מגובה של 60 מטר היה ברור שהיא לא תמות, וגם כשהעוזר
שלו האפי נפצע ואושפז בבית חולים היה ברור בסוף כמו בשאר סרטי MARVEL שהוא לא ימות.
עוד בעיה שהייתה שהוא לא מתחבר עם שני הסרטים הקודמים שלו בחלק מהדברים, כמו ארגון עשר הטבעות, זה שחטף את טוני בסרט הראשון, הסמל שלו הופיע בתשדירי המנדרין, איך? עשר הטבעות שייך לאולדריץ' קיליאן? אובדייה שילם לקיליאן לחטוף את טוני? החוטפים שלו גם שחקנים? אם "עשר הטבעות" שייך לקיליאן למה הוא לא הרג את טוני כבר כשחטפו אותו? כן, זה פאק בסיפור. בסוף הסרט הוא מפוצץ את כל החליפות מסיבה לא ברורה, ובסוף הכתוביות, למי שנשאר, היה כתוב "טוני סטארק יחזור בנוקמים 2" לא היה כתוב איירון מן, לא כמו בשאר הסרטים בסדרת הנוקמים שבה למשל כתוב בסוף לדוגמא בקפטן אמריקה היה כתוב בסוף "קפטן אמריקה יחזור בנוקמים" ולא סטיב רוג'רס.
בסרט הצליח והרוויח יותר ממיליארד דולר, הכי הרבה ל-2013. אבל אני חושב שזה בגלל איך ששיוקו אותו ולא יותר מזה. הסרט השני הכי מרוויח אחריו לשנת-2013 הוא איש הפלדה עם חצי מזה, אבל הוא היה סרט יותר טוב בהרבה ולא התרכז בהומור ויותר התרכז במה שבאמת חשוב, זהו כנראה סרט האיירון מן האחרון, אם יהייה איירון מן 4 נקווה שיחליפו במאי, אבל מה שכנראה כן יהיה זה את רוברט דאוני ג'וניור בנוקמים 2 ו-3 אז זה לא הפעם האחרונה שתראו את איירון מן על המסך.
לסיכום: סרט גיבורי העל הכי גרוע אי פעם, מאכזב, בדיחה מצולמת, עוד סרט שנראה קצת יותר טוב בתלת מימד.
ציון:3
ושחקנים טובים. אז איך זה שהוא סרט כזה גרוע?
הפעם אני אתחיל בציון 3/10 הסיבה היחידה שאני לא נותן לו ציון 0 זה רוברט דאוני ג'וניור שלדעתי היה הדבר היחיד שטוב בסרט, וגם בגלל שהוא השחקן המושלם להיות איירון מן ולא נראה שיש מישהו שיכול להחליף אותו. ב-2008 כשיצא הסרט הראשון, הסרט הכי טוב מהשלושה והצליח לשבור קופות עם רווחים של$584,998,180 ובגלל הצלחתו MARVEL החליטו לעשות עוד סרט ב-2010 שהפעם היה פחות טוב מקודמו, עם אקשן פחות סוחף ועלילה קצת פחות מורכבת, אבל הוא לא היה סרט גרוע הסרט שבאמת היה גרוע הוא השלישי בסדרה שבויים על ידי שיין בלאק שלא כמו שני הקודמים שבוימו על ידי ג'ון פאברו שהיה אמור לביים גם את הנוקמים אבל זה לא קרה בגלל איירון מן 2. בסרט השלישי החליפות של איירון מן מתפצחות כ
![]() |
| אף אחד לא היה הולך לסרט אם הוא היה בטריילר |
עד כדי כך שהוא איירון מן כמעט כמו טוני, לבינה המלאכותית שלו נוסף גם הומור, ממש מיותר ולא כל כך אמין. עוד שינוי מיותר היה השינוי של "מכונת קרב" לאיירון פ
טריוט, לא ממש תרם לעלילה והיה מסתדר יפה גם עם החליפה הקודמת, אולי זה עזר קצת בטריילר של הסרט אבל לא יותר מזה.
![]() |
| הדבר היחיד שטוב בסרט. רוברט דאוני ג'וניור |
![]() |
| רוברט דאוני ג'וניור יחזור לנוקמים 2 ו-3 |
שלו האפי נפצע ואושפז בבית חולים היה ברור בסוף כמו בשאר סרטי MARVEL שהוא לא ימות.
עוד בעיה שהייתה שהוא לא מתחבר עם שני הסרטים הקודמים שלו בחלק מהדברים, כמו ארגון עשר הטבעות, זה שחטף את טוני בסרט הראשון, הסמל שלו הופיע בתשדירי המנדרין, איך? עשר הטבעות שייך לאולדריץ' קיליאן? אובדייה שילם לקיליאן לחטוף את טוני? החוטפים שלו גם שחקנים? אם "עשר הטבעות" שייך לקיליאן למה הוא לא הרג את טוני כבר כשחטפו אותו? כן, זה פאק בסיפור. בסוף הסרט הוא מפוצץ את כל החליפות מסיבה לא ברורה, ובסוף הכתוביות, למי שנשאר, היה כתוב "טוני סטארק יחזור בנוקמים 2" לא היה כתוב איירון מן, לא כמו בשאר הסרטים בסדרת הנוקמים שבה למשל כתוב בסוף לדוגמא בקפטן אמריקה היה כתוב בסוף "קפטן אמריקה יחזור בנוקמים" ולא סטיב רוג'רס.
![]() |
| סצינת המנדרין הייתה הכי מאכזבת |
לסיכום: סרט גיבורי העל הכי גרוע אי פעם, מאכזב, בדיחה מצולמת, עוד סרט שנראה קצת יותר טוב בתלת מימד.
ציון:3
יום ראשון, 1 בספטמבר 2013
2015 באטמן נגד סופרמן (סרט)
ביולי 2015 האביר האפל ואיש הפלדה נפגשים יחד בסרט המשך לסרט איש הפלדה שיקרא באטמן נגד סופרמן (Superman vs. Batman) שני גיבורי העל הכי פופלריים של חברת DC Comics בסרט אחד שבו יילחמו אחד נגד השני, הסרט יצא כמה חודשים אחרי הסרט הנוקמים: העידן של אולטרון, של החברה המתחרה Marvel.
את איש הפלדה יגלם הנרי כאביל, ואת באטמן לא ישחק כריסטיאן בייל ובמקמו בן אפלק יגלם באטמן אך זה די ברור שהוא לא יהיה הבאטמן כמו בטרילוגיית "האביר האפל" של נולאן והשמועות אומרות שרוצים לעשות חידוש ולהכין עוד סדרה של סרטי באטמן ב-2016(רק 4 שנים אחרי הסיום של הסדרה הקודמת!!!), גם אימיי אדמס תחזור לגלם את לואיס ליין החברה של סופרמן ובתפקיד הבמאי ממשיך זאק סניידר שעשה עבודה טובה בסרט איש הפלדה עם אקשן טוב שהיה גדול מדי על חלק מהצופים.
איש הפלדה שקיבל ביקורות מעורבות כמעט בכל דבר בסרט (לדעתי הוא היה גדול),אבל כמעט אף ביקורת לא כתבה משהו רע על הנרי כאביל שגילם את הדמות של סופרמן,בגלל שהוא מושלם לתפקיד.
על הבחירה של באטמן החדש יש סיבה להיות פחות מרוצים, כריסטיאן בייל סירב לחזור לחליפה של באטמן אחרי שלושה סרטי באטמן מוצלחים ומישהו היה צריך להחליף אותו אז בן אפלק נבחר לעשות את זה, זו לא הפעם הראשונה שהוא נבחר לתפקיד גיבור על אם מישהו זוכר את הסרט הגרוע של דרדוויל מ-2003, הסרט הגרוע זה לא אשמתו אבל בתור דרדוויל שדי מזכיר את באטמן בכמה דברים הוא היה מאכזב.
אני לא בטוח שהוא יהיה באטמן גרוע אבל אני כמעט בטוח שהוא לא יהיה טוב כמו כריסטיאן בייל, שלדעתי היה הבאטמן הכי טוב עד עכשיו.
הקרב בין סופרמן לבאטמן, שני גיבורים שיש בינהם הרבה הבדלים, סופרמן הוא חייזר שהגיע מכוכב אחר עם כוחות תעופה, חסינות מכדורים, שמיעה וראייה של כל דבר, נשיפת קרח, לייזר שיוצא מהעיינים, כוח שמספיק כדי להרים מילארדים של טונות, מהירות כמו של מהירות האור ואפילו יכולת לחזור בזמן(וואט דה פאט!!! יש משהו שהוא לא יכול!?) ובאטמן נשמע קצת יותר פשוט, אין לו כוחות אבל מה כן יש לו? כוח וזריזות, שימוש יעיל בגאדג'טים שמוציא מהחגורה, יכולות בילוש טובות, יכולות התגנבות ולחמוק מיריות אבל המוח המדהים שלו הוא בעצם הכוח שלו.
אז איך באטמן יכול לנצח את סופרמן?
דבר ראשון הקריפונייט, חתיכה ירוקה שהיא החולשה היחידה של סופרמן שמחלישה את הכוחות שלו,
אני מעדיף שחתיכת האבן הזו לא תהיה בסרט, ראינו אותה כבר במספיק סרטים מצויירים והיא שחוקה צדיכדי לתת משהו מעניין, והשימוש בה רק יגרם לנו לקבל פחות מסופרמן ומבאטמן.
האפשרות השנייה היא השימוש לא באטמן ביכולות שלו ובמשאבים שלו כדי לנצח את סופרמן,כמו שעשה בסרט של האביר האפל חוזר חלק 2 (סרט מצויר)למרות שם השתמש בקצת קריפטונייט.
![]() |
| בסרט האביר האפל חוזר חלק 2 |
לפי התכנון של DC ב-2017 יצא סרט של ליגת הצדק, כמו הנוקמים רק של DC, עם סופרמן, באטמן, וונדר וומן, פלאש וגרין לנטרן. אבל לפני שיצא הסרט הזה יצאו עוד שניים, פלאש וחידוש לסדרת סרטי באטמן שניהם ב-2016, לדעתי החידוש זה יהיה הדבר הכי מטומטם שאפשר לעשות, מכמה סיבות, לפני קצת יותר משנה הסתיימה טרילוגיית האביר האפל המוצלחת ויהיה ממש קשה לשכוח אותה (זוכרים מה קרה בספיידרמן המופלא שיצא 5 שנים אחרי ספיידרמן 3), עוד סיבה היא שאפשר לעשות עוד הרבה סרטים במקמו, וונדר וומן, אקווה מן, ואפילו עוד סרט לגרין לנטרן. אבל החלק הטוב זה שעדיין לא בטוח שהחידוש יגיע ב-2016.
ב-2015 יהיה גם סרט המשך לסרט הנוקמים שיצא קצת לפני הסרט הזה,( גם עליו נכתוב בהמשך) בינתיים נראה לי שהוא יהיה יותר טוב,למה? בגלל אולטרון דמות הנבל הכי טובה שאפשר לבחור לנוקמים,וגם בן אפלק קצת הוריד מהציפיות לסרט אבל עדיין יש למה לחכות.
השאירו תגובות בבקשה :)
![]() |
| לא נראה שאפשר לעשות את זה יותר טוב. בייל |
![]() |
| עדיף שבסרט לא יהיה שימוש בקריפונייט |
![]() |
| בן אפלק בסרט דרדוויל ב.2003 |
![]() |
| בן אפלק, הבאטמן החדש |
יום חמישי, 22 באוגוסט 2013
וולברין ביקורת
הוולברין
הסרט של גייימס מנגולד מציג את הדמות של וולברין בדרך טובה יותר משאר סרטי אקס מן
ולאלה שאוהבים את סרטי אקס מן צריכים לראות את זה,הסרט הכי טוב שיצא עד עכשיו בסדרת הסרטים של ה-X MEN.
הסרט מספר על האירועים שאחרי הסרט אקס מן 3 שבו הרג את ג'ין(החברה שלו בסרט)ולאחרי זה עוזב האקס מן ועבר לגור ביער
וסובל מחלומות וסיוטים שבהן מופיעה ג'ין.
במהשך הוא פוגש מישהי יפנית בשם יוקיו שמחפשת אותו כבר יותר משנה ומציעה לו לבוא ליפן כדי לומר שלום לבוס שלה (ישידאה שוולברין הציל את חייו לפני
שנים מפצצת אטום) לוגן מגלה שהוא רוצה את חיי הנצח שלו.
בהמשך וולברין נלחם בנינג'ות, יאקוזה, ועוד דברים יפניים
העליליה של הסרט בנויה די טוב אך בהמשך הופכת למפוטלת יותר שמובילה לאוייבים גרועים. באקשן של הסרט נראה די טוב ואמית לעומת שאר סרטי גיבורי העל שמלאים באפקטים של מחשב שלא תמיד נראים אמתיים בעין.
יו ג'קמן שמשחק את הדמות בפעם השישית עושה את זה הכי טוב עד עכשיו עושה את זה הפעם בצורה הטובה ביותר עד עכשיו בכך שהופך את הדמות של וולברין למעניינת יותר מבפעמים הקודמות שבהן עסק רק בשאלה המשעממת "מה קרה בעבר שלי ומי אני".
השחקנית רילה פוקשימה ששיחקה את יוקיו הייתה די משעממת בקטע של העלילה והייתה קלישאתית,אך מבחינת אקשן נותנת יותר משצפנו, כל שאר הדמויות היו בינוניות וגם פחות מזה. בסרט היה מעט מאוד הומור שלדעתי היה דבר טוב, כי הדמות של וולברין היא רצינית לא אמורה לנסות להיות מצחיקה כמו איירון מן ספיידרמן, אך ההומור שהיה בסרט ישב על הדמות בידיוק.
בשונה משאר סרטי אקס מן הפעם הוא לא עוסק בכל עניין המוטציות ובני אדם, מה שהיה בשאר סרטי אקס מן וגרם להם להיות דומים אחד לשני.
החלק הטוב ביותר בסרט הוא אחרי הקרדיטים שבה לוגאן חוזר לארצות הברית שם פוגש את מגנטו שבכלל לא איבד הכוחות שלו ואת פרופסור אקסבייר שלא מת, הסצינה גורמת לשאול הרבה שאלות שבהן יצטרכו לענות בסרט שיצא ב-מאי 2014 אקס מן: ימי עבר עתידי.
בסך הכל סרט טוב עם רעיון שונה משאר סרטי אקס מן האחרים עם אקשן טוב בכמות לא גדולה, ודיאלוגים משעממים.
ציון:7.4/10
הסרט של גייימס מנגולד מציג את הדמות של וולברין בדרך טובה יותר משאר סרטי אקס מן
ולאלה שאוהבים את סרטי אקס מן צריכים לראות את זה,הסרט הכי טוב שיצא עד עכשיו בסדרת הסרטים של ה-X MEN.
הסרט מספר על האירועים שאחרי הסרט אקס מן 3 שבו הרג את ג'ין(החברה שלו בסרט)ולאחרי זה עוזב האקס מן ועבר לגור ביער
וסובל מחלומות וסיוטים שבהן מופיעה ג'ין.
במהשך הוא פוגש מישהי יפנית בשם יוקיו שמחפשת אותו כבר יותר משנה ומציעה לו לבוא ליפן כדי לומר שלום לבוס שלה (ישידאה שוולברין הציל את חייו לפני
שנים מפצצת אטום) לוגן מגלה שהוא רוצה את חיי הנצח שלו.
בהמשך וולברין נלחם בנינג'ות, יאקוזה, ועוד דברים יפניים
העליליה של הסרט בנויה די טוב אך בהמשך הופכת למפוטלת יותר שמובילה לאוייבים גרועים. באקשן של הסרט נראה די טוב ואמית לעומת שאר סרטי גיבורי העל שמלאים באפקטים של מחשב שלא תמיד נראים אמתיים בעין.
יו ג'קמן שמשחק את הדמות בפעם השישית עושה את זה הכי טוב עד עכשיו עושה את זה הפעם בצורה הטובה ביותר עד עכשיו בכך שהופך את הדמות של וולברין למעניינת יותר מבפעמים הקודמות שבהן עסק רק בשאלה המשעממת "מה קרה בעבר שלי ומי אני".
השחקנית רילה פוקשימה ששיחקה את יוקיו הייתה די משעממת בקטע של העלילה והייתה קלישאתית,אך מבחינת אקשן נותנת יותר משצפנו, כל שאר הדמויות היו בינוניות וגם פחות מזה. בסרט היה מעט מאוד הומור שלדעתי היה דבר טוב, כי הדמות של וולברין היא רצינית לא אמורה לנסות להיות מצחיקה כמו איירון מן ספיידרמן, אך ההומור שהיה בסרט ישב על הדמות בידיוק.
בשונה משאר סרטי אקס מן הפעם הוא לא עוסק בכל עניין המוטציות ובני אדם, מה שהיה בשאר סרטי אקס מן וגרם להם להיות דומים אחד לשני.
החלק הטוב ביותר בסרט הוא אחרי הקרדיטים שבה לוגאן חוזר לארצות הברית שם פוגש את מגנטו שבכלל לא איבד הכוחות שלו ואת פרופסור אקסבייר שלא מת, הסצינה גורמת לשאול הרבה שאלות שבהן יצטרכו לענות בסרט שיצא ב-מאי 2014 אקס מן: ימי עבר עתידי.
בסך הכל סרט טוב עם רעיון שונה משאר סרטי אקס מן האחרים עם אקשן טוב בכמות לא גדולה, ודיאלוגים משעממים.
ציון:7.4/10
הירשם ל-
רשומות (Atom)































