קאבר

חפש בבלוג זה

Translate

יום שבת, 8 בנובמבר 2014

10 סיבות למה באטמן נגד סופרמן יהיה סרט טוב

הסרט שכרגע כל העולם מחכה לו הוא באטמן נגד סופרמן, אנשים מדברים עליו הרבה יותר מכל סרט אחר שיצא בעתיד, אפילו יותר מהנוקמים 2. אבל למרות זאת לא כולם בטוחים שזה יהיה סרט טוב, אז אני רוצה להסביר למה אני חושב ומצפה ממנו להיות סרט גיבורי העל הכי טוב אי פעם. 
עוד משהו שאני רוצה לציין, מה שאני כותב פה הוא לפני שיצא טיזר או טריילר לסרט (במקרה ואתם קוראים את זה הרבה אחרי שזה פורסם)

סיבה מספר 1:

זאק סניידר

במאי הסרט, לדעתי הוא אחד הבמאים הכי טובים שיש היום. חלק מכם יחשבו שהדבר העיקרי שמאפיין את הסרטים שלו זה החזותיות המרשימה, אבל בעניי הדבר העיקרי שעושה אותם לטובים זה שהם פשוט בלתי נשכחים, כל אחד מהסרטים שלו, זה לא סרטים שתשכחו אחרי שעה וחצי, ואפשר לראות אותם שוב ושוב מבלי להשתעמם. עוד דבר שהוא הכרחי בשביל באטמן נגד סופרמן שחר הצדק, זה שהוא במאי שיודע להשתמש בחומר מקור שלו בצורה מדהימה, לפעמים זה אפילו יותר טוב מהמקור. הוא עשה את זה בכל הסרטים שלו שמבוססים על רומן גרפי או סרט ישן (השומרים, שחר המתים,300,איש הפלדה), וגם אלו שאינם מבוססים על משהו היו טובים, ובמאי שיודע לעשות זאת זה דבר הכרחי כשעושים סרט שמבוסס על הקומיקס "האביר האפל חוזר"

סיבה מספר 2:


הסרט יהיה מבוסס על הרומן הגרפי "
The Dark Knight Returns" (בעברית "באטמן: האביר האפל חוזר")


באטמן: האביר האפל חוזר הוא הרומן הגרפי שמלא יחשיבו כטוב ביותר אי פעם, ומלא אנשים חיכו לראות אותו על המסך הגדול, ואם עושים סרט על באטמן וסופרמן זה הסיפור המושלם לסרט. ולפי מה שנראה, הם עומדים לעשות את סרט ממש דומה למה שיש בדפי הקומיקס. 


סיבה מספר 3:

שחקנים

כמעט כל אחד מהליהוקים של באטמן נגד סופרמן שחר הצדק גרם למלא רעש, מבן אפלק כבאטמן עד לג'סי אייזנברג. גם לי לקח קצת זמן לאהוב את הליהוקים המפתיעים האלה, אבל במחשבה שנייה, הם לא היו גרועים, הם היו טובים מאוד, בן אפלק בתור באטמן זה דווקא יכול להיות טוב מאוד, התמונות של באטמן נראות ממש טוב, כמו הבאטמן בקומיקס, אז זה ברור מה הכוונה שלהם, לעשות משהו שעוד לא ראינו, ככה גם עם לקס לות'ור, ג'סי אייזנברג הוא שחקן שאם הוא היה מבוגר ב-20 שנה אז היו חושבים על זה שהוא יכול לגלם את הנבל הכי גדול של סופרמן, אבל אם אתם שואלים אותי אני חושב שהוא מושלם לתפקיד, הוא שחקן מעולה ואני הייתי שמח לראות לקס לות'ור שונה לגמרי. וגל גדות בתור וונדר וומן, אני אהבתי את הליהוק,  ואני חושב שהמשקל שלה הוא ממש לא בעיה, אז גם היא לדעתי תעשה עבודה טובה. חוץ מאלו יש רק כמה ליהוקים שאנשים אהבו כמו גרמי איירונס בתור אפלפרד וג'ייסון ממואה בתור אקווה מן


סיבה מספר 4:

ע"פ חלק מהשחקנים והבמאי, העלילה תהיה טובה

ע"פ חלק מהשחקנים העלילה של הסרט היא מצוינת.ג'סי אייזנברג אמר שהוא לוקח חלק בסרט ממש מתוחכם בראיון. בן אפלק, שהוא עצמו אחד הבמאים הטובים היום, והוא גם אולי יביים את הריבוט של באטמן, גם הוא טוען שהעלילה תהיה טובה ושהתסריט ממש חכם. גם זאק סניידר ביקש שנסמוך עליו, אז למה לא? אף אחד מהסרטים שלו לא היה גרוע, והוא במאי מצוין.
( http://bit.ly/13AgkO1 )


סיבה מספר 5:

זה סרט המשך לסרט מצוין

האנשים שיצרו את איש הפלדה שהיה סרט מצוין הם משתתפים גם בהכנה של באטמן נגד סופרמן שחר הצדק, אז אין סיבה שזה לא יגיע לאיכות של הסרט הזה. כמו שהיה עם באטמן מתחיל, והאביר האפל היה הרבה יותר טוב. דיסי כבר עשו את זה. 


סיבה מספר 6:

האנס צימר

זה האיש שילחין את המוזיקה של הסרט, ומוזיקה זה אחד הדברים החשובים בכל סרט. האנס צימר עשה לא מעט הוא הלחין מעל 130 פסי קול, בינהם מלך האריות, גלדיאטור, טרילוגיית האביר האפל, שודדי הקריביים, איש הפלדה ועוד...




סיבה מספר 7:

לקס לות'ור

הנבל של הסרט הזה יהיה לקס לות'ור, שאותו יגלם ג'סי אייזנברג בסרט הזה, זה (למי שלא יודע) הנבל הגדול מכל הנבלים של סופרמן. למרות שאין לו כוחות על, הוא הנבל שיצליח לגרום הכי הרבה צרות לסופרמן, והכל בעזרת הראש שלו. וזה בדיוק התפקיד שמתאים לג'סי אייזנברג (אם הוא רק היה יותר מבוגר...) רוב ההופעות שלו בסרטים הוא הופיע בתור מישהו חכם בצורה משכנעת. 


סיבה מספר 8:

קרב בין באטמן לסופרמן

אני יכול להבטיח לכם, זה יהיה עוד משהו שתזכרו מהסרט הזה,בגלל שיהיה לשניים האלה סיבה טובה להילחם אחד בשני (כמו ברומן הגרפי, אבל יהיו שינויים) , ומדובר במשהו שעוד לא ראינו לפני זה, שני גיבורי על שנלחמים אחד בשני (זה קרה בנוקמים עם ת'ור ואיירון מן אבל זה לא היה משהו חשוב בסרט). 


סיבה מספר 9:

זה הסרט שיבנה את יקום דיסי

אם אתם אוהבים את הקומיקס של דיסי, זה הסרט שאתם חייבים ללכת אליו, יהיה שם מלא דמויות שעוד לא ראיתם בלייב אקשן על המסך הגדול, כמו וונדר וומן, אווקה מן, סייבורג, זה סיבה טובה ללכת לראות, למרות שהם לא יקבלו תפקיד גדול, הסרט יציג את הדמויות האלה, שאנשים רבים חיכו זמן רב לראות.
אולי זה ירגיש כמו פריקוול לליגת הצדק, אבל זה רק יעשה את הסרט יותר טוב שיש יותר דמויות, אלה דמויות (ונודר וומן, אווקה מן, סייבורג) שלא סתם חיכו להם, אנשים רוצים לראות אותם כי הם דמויות מעניינות על הדפים של הקומיקס, וכנראה שהם יהיו דמויות שתאהבו בסרט הזה, כי צריך לזכור שיש לסרט במאי שיודע איך להשתמש בקומיקס. וזה בעצם הסרט שיתחיל את היקום של דיסי, איש הפלדה לא נתן לנו עוד משהו חוץ מסופרמן על דמויות אחרות שלא הכרנו, אז זה הסרט שיתחיל את הכל, ויבנה את היקום הקולנעי של דיסי, שהכריזו על 9 סרטים לא מזמן שימשיכו במה שהסרט הזה התחיל. לדעתי הדרך שהם החליטו לבנות את היקום היא קצת יותר טובה ממה שמארוול עשו, הם פשוט סידרו את הסרטים בצורה שנדע יותר על הדמויות מבלי לחכות יותר מדי לליגת הצדק.


סיבה מספר 10:

אין הומור מטופש

באיש הפלדה לא הייתה בדיחה אחת, אבל זה לא היה משנה, הסרט הצליח למלא 140 דקות של סיפור מעולה של התחלת דרכו של סופרמן. אם צריך לעשות השוואה למארוול אז יש לנו מנצחת וזו דיסי, הסרטים של בשלב השני של היקום הקולנועי של מארוול היה הומור במידה הרבה יותר גדולה מהראשון, אנשים שראו את הסרט שומרי הגלקיסה ונהנו זה בגלל שהם צחקו, הם מחכים לבדיחה הבאה במקום להמשך של הסיפור ותכלס בלי ההומור (שהיה טוב/טיפשי) הסרט לא היה גאוני, תחשבו על זה לדקה אפילו אם אהבתם את הסרט, העלילה הייתה על כדור שצריך להיות בידיים בטוחות, זה משהו ששמענו כבר. לעומת זאת אין באיש הפלדה שנייה אחת של הומור, אבל זה עבד. זה יכול לעבוד עם הומור, אבל למה? לא צריך לתקן מה שלא שבור.





יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

סיקור על הטריילר השני של הנוקמים

אני אעשה את זה קצר. כי הטריילר לא מחדש הרבה (אבל הרבה יחסית לטריילר שיצא כמה ימים אחרי טריילר שנתן הרבה אינפורמציה)
ת'ור מניח את הפטיש על השולחן חלק מהנוקמים מנסים להרים, וכמובן לא מצליחים. אבל אם שמתם לב סטיב רוג'רס הצליח להוזיז את הפטיש קצת, תסתכלו על הפנים של ת'ור כשהוא מוזיז אותו, הוא קצת מופתע. קפטן אמריקה כבר הצליח להרים את הפטיש של ת'ור בקומיקס, אז יש סיכוי שנראה את זה קורה בסרט (יכול להיות שזה יקרה אחרי שהמגן שלו ישבר, כמו שראינו בטריילר הקודם, וגם בחדש). ת'ור מרים את הפטיש ואומר לכולם שהם לא ראויים לרעם. אולטרון נכנס ואומר להם שהם לא יכולים להיות ראויים. ומפה זה כבר הטריילר הקודם שראינו חוץ משני שוטים חדשים.



אלא:
 בראשון רואים את השרביט של לוקי מהסרט הראשון, באייפד
ועוד צילום של האלמנה השחורה, שלא נותן הרבה מידע


סיקור על הטריילר הראשון
http://trailersubs.blogspot.co.il/2014/10/TheAvengers2TrailerReview.html

יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

סיקור הטריילר של הנוקמים עידן אולטרון

הטריילר של הנוקמים דלף, בגלל זה לא היינו צריכים לחכות ליום שלישי... יש!

הטריילר מתחיל ככה "אני אראה לכם משהו יפה", מוות של האנושות, זה המטרה של אולטרון, להשמיד את האנושות שעל פיו נכשלה כגזע, והדרך היחידה להשיג שלום זה  ההשמדה שלהם.
כבר מהשוטים הראשנים של הטיזר אפשר לראות שהקבוצה תסתובב בכמה מקומות בעולם כדי לחסל את הבסיסים של היידרה שנשארו ובנו את אולטרון כדי לעשות את העבודה קלה יותר, ואולי זה גם בגלל שאולטרון הוא נבל שלא תביסו אם תהרסו את הגוף הרובוטי שלו, הוא פשוט מעביר את עצמו לגוף חדש ויכול לבנות את עצמו ולהיות בכל מקום, אז יש גם אפשרות שהם מסתובבים בעולם בגלל אולטרון.
וכמו שרואים בטריילר הוא באמת הולך לבנות את עצמו. אני חושב שיש בבחירה של אולטרון לנבל סיכון לא קטן,הוא יכול להיות משעמם ושאנשים לא יאהבו אותו בגלל שהוא רובוט, ומצד שני זה יכול להיות ממש טוב, אם ידעו להשתמש בחומר המקור כמו שצריך, אולטרון הוא אחד הנבלים שאני הכי אוהב, ואני חושב שבסרט הזה נראה את הנבל הכי מוצלח שהיה למארוול ביקום הקולנועי, אחת הסיבות העיקריות והכי חשובה זה  בגללל שג'וס ווידון, במאי הסרט, הוא זה שהחליט שאולטרון יהיה הנבל בסרט, וזה משום שזו דמות שהוא מכיר ואוהב, והוא גם במאי מצוין שהביא לנו את אחד מסרטי גיבורי העל הכי טובים אי פעם (למרות שברור הסרט יהיה שונה מהמקור, אולטרון יקבל את הכבוד שמגיע לו{לא כמו המנדרין}). 

בהמשך הטריילר אפשר לראות שהדמות של באנר/הענק עוברת לא מעט (טוב, הוא צריך להפוך לענק הירוק מסיבה כלשהי) ועוד משהו שהיו שמועות, אבל אחרי הטריילר הזה אפשר להיות בטוחים בזה, יהיה לברוס באנר ונטשה רומנוף איזה מערכת יחסים רומנטית בסרט. 




 אחרי זה, אנחנו רואים עוד מאולטרון, "כולכם בובות שמסובכות בחוטים" לפי הטריילר של הקומיקון, שבו רואים קצת יותר מהטריילר הזה, שאולטרון מופיע לראשונה במסיבה שיש לנוקמים במגדל של סטארק. האולטרון שמופיע בפעם הראשונה זה רק המארק 1, שזה אומר שהוא לא יראה ככה כל הסרט (אם חשבתם ככה), הוא יראה כמו בסוף הטריילר (נגיע לזה מאוחר יותר). אולטרון נמצא שם מהסיבה שטוני סטארק יצר אותו, כדי לעזור לנוקמים, או במקום הנוקמים, וכמו שאתם יודעים הוא יצא משליטה.



 אנחנו ממשיכים לראות את הנוקמים מסתובבים בעולם כדי למצוא בסיסי היידרה, ממה שנשאר אחרי חייל החורף שבו התברר שהיידרה עדיין קיימת.


האלמנה השחורה נמצאת בחדר ריק, אני חושב שהחדר הזה היה בקפטן אמריקה חייל החורף.




בתמונה הזו אפשר לראות, את כל הרובוטים שמשרתים את אולטרון סביב איזה בניין





ת'ור קפטן אמריקה האלמנה השחורה והוקאיי מסתכלים על משהו
ובפעם הראשונה בטריילר, מישהו אחר חוץ מאולטרון מדבר וזה טוני סטארק, "זה הסוף של הדרך ששמתי אותנו עליה"
האלמנה השחורה עונה לו:"שום דבר לא מחזיק לנצח".
ואז רואים את ניק פיורי ש"מת" בקפטן אמריקה חייל החורף, התפקיד שלו בסרט הזה יהיה יותר קטן מהסרט הקודם של הנוקמים.
ואז הענק הירוק נלחם בחליפת איירון מן, ההאלקבאסטר, אם שמתם לב יש בה יותר מכור קשת אחד בשריון, שזה אומר כוח של 3 חליפות איירון מן... עדיין לא ברור מה הסיבה לוויכוח שלהם, זה יכול להיות שאולטרון השתלט על החליפה הזו של איירון מן, והסיבה השנייה שיכולה להיות זה שהענק הירוק פשוט התעצבן, ויותר סביר להניח שזה מה שיקרה
תסתכלו מקרוב, כנראה שקרה משהו שגרם לענק הירוק להזיע ככה, אפשר לראות שהוא לא רגוע.
לפני כן בטריילר ראינו את את קוויקסילבר וסקארלט וויץ' בטריילר יחד עם אולטרון, הם היו בצד שלו ועכשיו בתמונה הזו קוויקסילבר תוקף את אולטרון או אחד מהמשרתים שלו, הוא יעבור לצד של הנוקמים באיזשהו שלב בסרט, כנראה גם אחותו.
ואז רואים את אנדי סרקיס, שיכול להיות שיהיה קלו, ככה אומרות השמועות. אם זה כך, אנחנו כנראה נקבל הכרזה רשמית של מארוול על סרט של הפנתר השחור. (קלו הוא מדען שחוקר ויברניום, שזו בעצם מתכת שמגיעה מווקאנדה, גם המגן של קפטן אמריקה עשוי מויברניום, והיו רמזים כבר באיירון מן 2 לסרט של הפנתר השחור שמגיע מווקאנדה)
 הקפטן על האופנוע...

ת'ור כועס על משהו.
לא ברור איך הבלרינות האלה קשורות לנוקמים... אבל למי אכפת.
הוקאיי רץ באיזה יער, יכול להיות שזה אותו יער שבאנר היה בו בתחילת הטריילר.
ת'ור מרים את טוני מהגרון, מהסיבה שהוא יצר את אולטרון, ויאשימו אותו במה שייגרם בגללו.
האלמנה השחורה מבוהלת, לא ברור למה.



עוד אקשן של הענק נגד ההאלקבאסטר. 
אולטרון: "אין שום חוטים שקושרים אותי" ככה אולטרון יראה בסרט.
עוד לא אמרתי את זה, ג'יימס ספיידר עושה עבודה מעולה בתור אולטרון בטיזר הזה. 
והמגן של קפטן אמריקה נשבר.
המגן של קפטן אמריקה עשוי מויברניום, אז הדבר היחיד שיכול לשבור אותו זה אולטרון שיהיה עשוי מויברניום.
אולי בטריילר הבא נראה גם את ויז'ן.











לסיכום, טריילר מצוין, שגרם למלא אנשים לחכות אפילו יותר ליציאת הסרט.
אם יש שאלות/משהו שלא הבנתם, אתם תקבלו את התשובה בתגובות למטה לשאלה (ואפשר גם לשאול בהאנגאאוט)

יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

העתיד של היקום הקולנועי של DC:


2016 באטמן נגד סופרמן 25 במרץ
2016 Suicide Squad 5 באוגוסט
23 ביוני 2017 וונדר וומן  עם גל גדות
ליגת הצדק 17 בנובמבר 2017 (זאק סניידר יביים)
פלאש ב-23 במרץ 2018 עם עזרא מילר בתור פלאש
אקווה מן עם ג'ייסון ממואה 27 ביולי 2018
שזאם 5 באפריל 2019 דווין ג'ונסון יהיה הנבל
ליגת הצדק 2 ב-14 ביוני 2019 זאק סניידר יביים
ריי פישר לסרט סייבורג 3 באפריל 2020
גרין לנטרן יוני 2020 ראיין רונלדס לא יחזור לתפקיד
עוד סרטים שהם אמורים להודיע עליהם בהמשך זה איש הפלדה ובאטמן (עם בן אפלק)

יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

טריילר של הנוקמים 2 עידן אולטרון אודיו מהטריילר שדלף - סטוריבורד


הסבר על מה שקורה בטריילר, של הדברים הלא מובנים:
הוקאיי מקריא את מה שכתוב על הפטיש של ת'ור. מפסיק באמצע ואומר שזה טריק.
טוני סטארק  אומר שהוא רוצה לנסות להרים את הפטיש של ת'ור, הוא שואל את ת'ור שאם הוא ירים את הפטיש הוא יוכל לשלוט באסגארד. ת'ור עונה לו שכן. טוני לא מצליח להרים את הפטיש, גם אם הוא נעזר ברודי ולשניהם יד של איירון מן.קפטן אמריקה מצליח להוזיז קצת את הפטיש. וזה ***ספוילר***אבל תדעו שהוא כנראה ירים את הפטיש באיזה שלב בסרט, כמו שקרה בקומיקס
ת'ור כמובן מצליח להביא לידו את הפטיש.
אולטרון מציג את הסיבה שהוא נהפך לנבל. ומסביר מה הוא רוצה. 
הענק הירוק נלחם בחליפת האיירון מן הענקית, זו:




אני לא חושב שטוני יתקוף את ההאלק, אלא אולטרון ישתלט על החליפה של איירון מן.
וברור, יש יותר מחליפת אולטרון




אם יש עוד משהו שאתם לא הבנתם ורוצים הסבר, פשוט תשאלו בתגובות.
מה שבטוח אנחנו נהנה מהסרט הזה

יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

שומרי הגלקסיה ביקורת (עדיף מאוחר מאף פעם)

נכון עבר קצת זמן מאז שיצא הסרט, אז חשבתי אפילו לוותר על הביקורת אבל זה מסוג הסרטים שאני רוצה לספר לכם עליהם. אז שומרי הגלקסיה הוא הסרט היחיד בשלב השני של סרטי מארוול שהוא לא סרט המשך. זה גם סרט שלא מבוסס על קומיקס מוכר ופופולרי משאר הסרטים שלהם. מהרגע ששמעתי שיהיה סרט על שומרי הגלקסיה חשבתי שזה יהיה משימה לא קלה אך אפשרית, בכל זאת מארוול כבר עשו סרטים קשים להכנה, כמו הנוקמים או ת'ור, אבל שומרי הגלקסיה זה יותר קשה, כי בכל זאת אתם יודעים, לא קל לעשות סרט עם דביבון ועץ מדברים, ובכלל זה סרט שקורה 100% בחלל, אז זה הרבה יותר קשה. אני לא קראתי אף קומיקס, אבל הכרתי את הדמויות קצת מסדרות טלוויזיה. והדבר שגרם שלי להיות פסימי לגבי הסרט זה הטריילרים, שלא היה אחד שהיה טוב, ואפילו לא TV Spot אחד שהיה טוב, בגלל ההומור המוגזם, מארוול כבר עשו סרטים עם הומור מוגזם, במיוחד בשלב השני (איירון מן 3, ת'ור 2), זה אחד הדברים שהכי בעייתיים בסרטים שלהם ובדרך כלל הם מסתירים את זה בטריילר, ואצל שומרי הגלקסיה זה לא קרה וזה גרם לי לחשוב שהוא יהיה מוצץ בהומור מיותר אפילו יותר מהרגיל. עוד משהו שגרם לי להיות פסימי זה שהבמאי של הסרט יהיה  ג'יימס גאן, שהוא גם ביים את אחת הסצנות בסרט השני הכי גרוע בשנה שעברה אחרי איירון מן 3, סרט 43, אז זה עוד סיבה להיות פסימי, "מהיוצרים של סרט 43 ואיירון מן 3" ׁ(WTF?!), אבל הסיבה שהגעתי לסרט עם ציפייה לסרט לא גרוע, זה שהוא קיבל ביקורות טובות מאוד, ונכון לעכשיו הוא עומד על ציון 8.7 ב-IMDb, אבל עדיין לא חשבתי שהוא יהיה טוב.


אז אם אהבתי את הסרט עצמו, ממש לא, הוא היה ממש גרוע, למעשה זה נראה כאילו מישהו ממארוול קרא את מה שכתבתי פה:
http://trailersubs.blogspot.co.il/2014/05/dc-comics-marvel.html ואז החליט לעשות את הטעויות האלה בגדול אפילו יותר בגדול. אני לא מבין איך אנשים אהבו את הסרט הזה כל כך. למרות שהיה כמה דברים שאהבתי בסרט, זה מרגיש לי כאילו היקום של מארוול נהיה יותר ויותר גרוע, שיש להם רק סרט אחד בשלב השני שהיה טוב, זה כבר סיבה לדאוג. בשומרי הגלקסיה היו אינספור בעיות שחוזרות על עצמן. היו מלא סצינות שנהרסו באמצע, התחילו טוב, ונהרסו בגלל הומור או משהו מטופש. איזו אכזבה ענקית הסרט הזה. סרט ש-90% ממנו מלא בהומור גרוע ונמוך, וחלק עם עלילה גרועה. אחת הבעיות בסרט היו השחקנים, אף דמות לא יצאה כמו שצריך (חוץ מת'נוס). כריס פראט אולי שחקן טוב אבל ההופעה שלו בסרט הזה הייתה זוועה, 100% ממנו זה נסיון להשיג עוד כמה בדיחות ולהפוך את הסרט לבדיחה, ושימו לב אם תראו את הסרט, האיכות של המשחק שלו יורדת ב-200% כשהוא מדבר עם רוקט וגרוט. ורוקט, היו כמה רגעים שאהבתי אותו, אבל רוב הפעמים הייתי מעדיף שהוא ישתוק. גרוט, דמות לא מעניית, עוד פעם, שם רק כדי להצחיק, וממש לא היה לי אכפת מהדמות שלו, אם הוא ימות או יחיה. גמורה, בכלל לא אהבתי את הסיפור שלה, הוא היה מפוצץ קלישאות, אבל היה לה כמה רגעים שאהבתי. הגרוע מכולם היה דייב בטיסטה, בתפקיד דראקס, מה שהוא רוצה זה לנקום בנבל של הסרט רונאן על מות אשתו ובתו, ולא היה לי אכפת מזה, לא רק בגלל שהוא שחקן ממש גרוע, בגלל שהם רצו שנתחבר לסיפור שלו דרך שחקן גרוע במקום להראות שוט של חמש שניות של פלאשבק או משהו על המשפחה שלו. לא קניתי את המשחק שלו. הנבל בסרט היה הכי קרוב להיות דבר טוב בסרט, יש לו נוכחות זה בטוח,אבל הבעיה איתו זה שהוא לא מקורי, הוא רודף אחרי כוח, אבל בתכלס הוא הקטע הכי טוב בסרט, למרות שההרגשה שלי בסוף הסרט זה שהוא פחות או יותר כמו הנבל מת'ור העולם האפל, מליקית', שאותו אתם בטח לא זוכרים בגלל שלוקי היה שם. אבל לפחות ת'נוס יצא טוב, הוא היה דקה וחצי אבל כל שנייה הייתה ענקית. הבעיה הכי גדולה בסרט זה ההומור, אני יודע שהם לא גיבורי על רגילים, אבל היה יותר מדי אפילו בשביל שומרי הגלקסיה, הדבר שהכי אהבתי בסרט זה הקטעים של הנבל, בגלל שהם היו כמעט נקיים מהומור טיפשי. עוד בעיה זה שהם רודפים אחרי חפץ עם כוח הרס, אתם שמעתם משהו כזה אלף פעם בטח, אבל הפעם זה יצא גרוע, מהרגע שהכדור הזה הופיע כמעט בכל הסרט לא היה סצנה שבה לא דיברו על הכדור הזה, זה לא חייב להיות ככה, עשו את זה בנוקמים שהם רדפו אחרי הקובייה, אבל הסרט לא היה על הקובייה. וגם בעוד סרטים זה לא היה ככה כמו איש הפלדה עם הקודקס, ועלייתו של האביר האפל עם ההדק, גם שמה זה לא היה הדבר המרכזי. בשומרי הגלקסיה אין דקה שלא מדברים על הכדור הזה שהם אחריו.
הקרב הסופי נגד הנבל היה הכי גרוע ביקום מארוול אחרי זה של איירון מן 3, הסצינה שבסוף שאנחנו מחכים לה הייתה מטופשת גם היא. לסיכום זה סרט מטופש,הומור נמוך, אבל אם אתם ילדים אולי תאהבו, זה נראה כאילו מארוול מתחילים יותר ויותר לייצר סרטים יותר בשביל ילדים. אני חושב שסרט המשך זה רעיון גרוע. אני הולך לדרג את הסרט הזה 4 ב-IMDb.