קאבר

חפש בבלוג זה

Translate

יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

סיקור הטריילר של הנוקמים עידן אולטרון

הטריילר של הנוקמים דלף, בגלל זה לא היינו צריכים לחכות ליום שלישי... יש!

הטריילר מתחיל ככה "אני אראה לכם משהו יפה", מוות של האנושות, זה המטרה של אולטרון, להשמיד את האנושות שעל פיו נכשלה כגזע, והדרך היחידה להשיג שלום זה  ההשמדה שלהם.
כבר מהשוטים הראשנים של הטיזר אפשר לראות שהקבוצה תסתובב בכמה מקומות בעולם כדי לחסל את הבסיסים של היידרה שנשארו ובנו את אולטרון כדי לעשות את העבודה קלה יותר, ואולי זה גם בגלל שאולטרון הוא נבל שלא תביסו אם תהרסו את הגוף הרובוטי שלו, הוא פשוט מעביר את עצמו לגוף חדש ויכול לבנות את עצמו ולהיות בכל מקום, אז יש גם אפשרות שהם מסתובבים בעולם בגלל אולטרון.
וכמו שרואים בטריילר הוא באמת הולך לבנות את עצמו. אני חושב שיש בבחירה של אולטרון לנבל סיכון לא קטן,הוא יכול להיות משעמם ושאנשים לא יאהבו אותו בגלל שהוא רובוט, ומצד שני זה יכול להיות ממש טוב, אם ידעו להשתמש בחומר המקור כמו שצריך, אולטרון הוא אחד הנבלים שאני הכי אוהב, ואני חושב שבסרט הזה נראה את הנבל הכי מוצלח שהיה למארוול ביקום הקולנועי, אחת הסיבות העיקריות והכי חשובה זה  בגללל שג'וס ווידון, במאי הסרט, הוא זה שהחליט שאולטרון יהיה הנבל בסרט, וזה משום שזו דמות שהוא מכיר ואוהב, והוא גם במאי מצוין שהביא לנו את אחד מסרטי גיבורי העל הכי טובים אי פעם (למרות שברור הסרט יהיה שונה מהמקור, אולטרון יקבל את הכבוד שמגיע לו{לא כמו המנדרין}). 

בהמשך הטריילר אפשר לראות שהדמות של באנר/הענק עוברת לא מעט (טוב, הוא צריך להפוך לענק הירוק מסיבה כלשהי) ועוד משהו שהיו שמועות, אבל אחרי הטריילר הזה אפשר להיות בטוחים בזה, יהיה לברוס באנר ונטשה רומנוף איזה מערכת יחסים רומנטית בסרט. 




 אחרי זה, אנחנו רואים עוד מאולטרון, "כולכם בובות שמסובכות בחוטים" לפי הטריילר של הקומיקון, שבו רואים קצת יותר מהטריילר הזה, שאולטרון מופיע לראשונה במסיבה שיש לנוקמים במגדל של סטארק. האולטרון שמופיע בפעם הראשונה זה רק המארק 1, שזה אומר שהוא לא יראה ככה כל הסרט (אם חשבתם ככה), הוא יראה כמו בסוף הטריילר (נגיע לזה מאוחר יותר). אולטרון נמצא שם מהסיבה שטוני סטארק יצר אותו, כדי לעזור לנוקמים, או במקום הנוקמים, וכמו שאתם יודעים הוא יצא משליטה.



 אנחנו ממשיכים לראות את הנוקמים מסתובבים בעולם כדי למצוא בסיסי היידרה, ממה שנשאר אחרי חייל החורף שבו התברר שהיידרה עדיין קיימת.


האלמנה השחורה נמצאת בחדר ריק, אני חושב שהחדר הזה היה בקפטן אמריקה חייל החורף.




בתמונה הזו אפשר לראות, את כל הרובוטים שמשרתים את אולטרון סביב איזה בניין





ת'ור קפטן אמריקה האלמנה השחורה והוקאיי מסתכלים על משהו
ובפעם הראשונה בטריילר, מישהו אחר חוץ מאולטרון מדבר וזה טוני סטארק, "זה הסוף של הדרך ששמתי אותנו עליה"
האלמנה השחורה עונה לו:"שום דבר לא מחזיק לנצח".
ואז רואים את ניק פיורי ש"מת" בקפטן אמריקה חייל החורף, התפקיד שלו בסרט הזה יהיה יותר קטן מהסרט הקודם של הנוקמים.
ואז הענק הירוק נלחם בחליפת איירון מן, ההאלקבאסטר, אם שמתם לב יש בה יותר מכור קשת אחד בשריון, שזה אומר כוח של 3 חליפות איירון מן... עדיין לא ברור מה הסיבה לוויכוח שלהם, זה יכול להיות שאולטרון השתלט על החליפה הזו של איירון מן, והסיבה השנייה שיכולה להיות זה שהענק הירוק פשוט התעצבן, ויותר סביר להניח שזה מה שיקרה
תסתכלו מקרוב, כנראה שקרה משהו שגרם לענק הירוק להזיע ככה, אפשר לראות שהוא לא רגוע.
לפני כן בטריילר ראינו את את קוויקסילבר וסקארלט וויץ' בטריילר יחד עם אולטרון, הם היו בצד שלו ועכשיו בתמונה הזו קוויקסילבר תוקף את אולטרון או אחד מהמשרתים שלו, הוא יעבור לצד של הנוקמים באיזשהו שלב בסרט, כנראה גם אחותו.
ואז רואים את אנדי סרקיס, שיכול להיות שיהיה קלו, ככה אומרות השמועות. אם זה כך, אנחנו כנראה נקבל הכרזה רשמית של מארוול על סרט של הפנתר השחור. (קלו הוא מדען שחוקר ויברניום, שזו בעצם מתכת שמגיעה מווקאנדה, גם המגן של קפטן אמריקה עשוי מויברניום, והיו רמזים כבר באיירון מן 2 לסרט של הפנתר השחור שמגיע מווקאנדה)
 הקפטן על האופנוע...

ת'ור כועס על משהו.
לא ברור איך הבלרינות האלה קשורות לנוקמים... אבל למי אכפת.
הוקאיי רץ באיזה יער, יכול להיות שזה אותו יער שבאנר היה בו בתחילת הטריילר.
ת'ור מרים את טוני מהגרון, מהסיבה שהוא יצר את אולטרון, ויאשימו אותו במה שייגרם בגללו.
האלמנה השחורה מבוהלת, לא ברור למה.



עוד אקשן של הענק נגד ההאלקבאסטר. 
אולטרון: "אין שום חוטים שקושרים אותי" ככה אולטרון יראה בסרט.
עוד לא אמרתי את זה, ג'יימס ספיידר עושה עבודה מעולה בתור אולטרון בטיזר הזה. 
והמגן של קפטן אמריקה נשבר.
המגן של קפטן אמריקה עשוי מויברניום, אז הדבר היחיד שיכול לשבור אותו זה אולטרון שיהיה עשוי מויברניום.
אולי בטריילר הבא נראה גם את ויז'ן.











לסיכום, טריילר מצוין, שגרם למלא אנשים לחכות אפילו יותר ליציאת הסרט.
אם יש שאלות/משהו שלא הבנתם, אתם תקבלו את התשובה בתגובות למטה לשאלה (ואפשר גם לשאול בהאנגאאוט)

יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

העתיד של היקום הקולנועי של DC:


2016 באטמן נגד סופרמן 25 במרץ
2016 Suicide Squad 5 באוגוסט
23 ביוני 2017 וונדר וומן  עם גל גדות
ליגת הצדק 17 בנובמבר 2017 (זאק סניידר יביים)
פלאש ב-23 במרץ 2018 עם עזרא מילר בתור פלאש
אקווה מן עם ג'ייסון ממואה 27 ביולי 2018
שזאם 5 באפריל 2019 דווין ג'ונסון יהיה הנבל
ליגת הצדק 2 ב-14 ביוני 2019 זאק סניידר יביים
ריי פישר לסרט סייבורג 3 באפריל 2020
גרין לנטרן יוני 2020 ראיין רונלדס לא יחזור לתפקיד
עוד סרטים שהם אמורים להודיע עליהם בהמשך זה איש הפלדה ובאטמן (עם בן אפלק)

יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

טריילר של הנוקמים 2 עידן אולטרון אודיו מהטריילר שדלף - סטוריבורד


הסבר על מה שקורה בטריילר, של הדברים הלא מובנים:
הוקאיי מקריא את מה שכתוב על הפטיש של ת'ור. מפסיק באמצע ואומר שזה טריק.
טוני סטארק  אומר שהוא רוצה לנסות להרים את הפטיש של ת'ור, הוא שואל את ת'ור שאם הוא ירים את הפטיש הוא יוכל לשלוט באסגארד. ת'ור עונה לו שכן. טוני לא מצליח להרים את הפטיש, גם אם הוא נעזר ברודי ולשניהם יד של איירון מן.קפטן אמריקה מצליח להוזיז קצת את הפטיש. וזה ***ספוילר***אבל תדעו שהוא כנראה ירים את הפטיש באיזה שלב בסרט, כמו שקרה בקומיקס
ת'ור כמובן מצליח להביא לידו את הפטיש.
אולטרון מציג את הסיבה שהוא נהפך לנבל. ומסביר מה הוא רוצה. 
הענק הירוק נלחם בחליפת האיירון מן הענקית, זו:




אני לא חושב שטוני יתקוף את ההאלק, אלא אולטרון ישתלט על החליפה של איירון מן.
וברור, יש יותר מחליפת אולטרון




אם יש עוד משהו שאתם לא הבנתם ורוצים הסבר, פשוט תשאלו בתגובות.
מה שבטוח אנחנו נהנה מהסרט הזה

יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

שומרי הגלקסיה ביקורת (עדיף מאוחר מאף פעם)

נכון עבר קצת זמן מאז שיצא הסרט, אז חשבתי אפילו לוותר על הביקורת אבל זה מסוג הסרטים שאני רוצה לספר לכם עליהם. אז שומרי הגלקסיה הוא הסרט היחיד בשלב השני של סרטי מארוול שהוא לא סרט המשך. זה גם סרט שלא מבוסס על קומיקס מוכר ופופולרי משאר הסרטים שלהם. מהרגע ששמעתי שיהיה סרט על שומרי הגלקסיה חשבתי שזה יהיה משימה לא קלה אך אפשרית, בכל זאת מארוול כבר עשו סרטים קשים להכנה, כמו הנוקמים או ת'ור, אבל שומרי הגלקסיה זה יותר קשה, כי בכל זאת אתם יודעים, לא קל לעשות סרט עם דביבון ועץ מדברים, ובכלל זה סרט שקורה 100% בחלל, אז זה הרבה יותר קשה. אני לא קראתי אף קומיקס, אבל הכרתי את הדמויות קצת מסדרות טלוויזיה. והדבר שגרם שלי להיות פסימי לגבי הסרט זה הטריילרים, שלא היה אחד שהיה טוב, ואפילו לא TV Spot אחד שהיה טוב, בגלל ההומור המוגזם, מארוול כבר עשו סרטים עם הומור מוגזם, במיוחד בשלב השני (איירון מן 3, ת'ור 2), זה אחד הדברים שהכי בעייתיים בסרטים שלהם ובדרך כלל הם מסתירים את זה בטריילר, ואצל שומרי הגלקסיה זה לא קרה וזה גרם לי לחשוב שהוא יהיה מוצץ בהומור מיותר אפילו יותר מהרגיל. עוד משהו שגרם לי להיות פסימי זה שהבמאי של הסרט יהיה  ג'יימס גאן, שהוא גם ביים את אחת הסצנות בסרט השני הכי גרוע בשנה שעברה אחרי איירון מן 3, סרט 43, אז זה עוד סיבה להיות פסימי, "מהיוצרים של סרט 43 ואיירון מן 3" ׁ(WTF?!), אבל הסיבה שהגעתי לסרט עם ציפייה לסרט לא גרוע, זה שהוא קיבל ביקורות טובות מאוד, ונכון לעכשיו הוא עומד על ציון 8.7 ב-IMDb, אבל עדיין לא חשבתי שהוא יהיה טוב.


אז אם אהבתי את הסרט עצמו, ממש לא, הוא היה ממש גרוע, למעשה זה נראה כאילו מישהו ממארוול קרא את מה שכתבתי פה:
http://trailersubs.blogspot.co.il/2014/05/dc-comics-marvel.html ואז החליט לעשות את הטעויות האלה בגדול אפילו יותר בגדול. אני לא מבין איך אנשים אהבו את הסרט הזה כל כך. למרות שהיה כמה דברים שאהבתי בסרט, זה מרגיש לי כאילו היקום של מארוול נהיה יותר ויותר גרוע, שיש להם רק סרט אחד בשלב השני שהיה טוב, זה כבר סיבה לדאוג. בשומרי הגלקסיה היו אינספור בעיות שחוזרות על עצמן. היו מלא סצינות שנהרסו באמצע, התחילו טוב, ונהרסו בגלל הומור או משהו מטופש. איזו אכזבה ענקית הסרט הזה. סרט ש-90% ממנו מלא בהומור גרוע ונמוך, וחלק עם עלילה גרועה. אחת הבעיות בסרט היו השחקנים, אף דמות לא יצאה כמו שצריך (חוץ מת'נוס). כריס פראט אולי שחקן טוב אבל ההופעה שלו בסרט הזה הייתה זוועה, 100% ממנו זה נסיון להשיג עוד כמה בדיחות ולהפוך את הסרט לבדיחה, ושימו לב אם תראו את הסרט, האיכות של המשחק שלו יורדת ב-200% כשהוא מדבר עם רוקט וגרוט. ורוקט, היו כמה רגעים שאהבתי אותו, אבל רוב הפעמים הייתי מעדיף שהוא ישתוק. גרוט, דמות לא מעניית, עוד פעם, שם רק כדי להצחיק, וממש לא היה לי אכפת מהדמות שלו, אם הוא ימות או יחיה. גמורה, בכלל לא אהבתי את הסיפור שלה, הוא היה מפוצץ קלישאות, אבל היה לה כמה רגעים שאהבתי. הגרוע מכולם היה דייב בטיסטה, בתפקיד דראקס, מה שהוא רוצה זה לנקום בנבל של הסרט רונאן על מות אשתו ובתו, ולא היה לי אכפת מזה, לא רק בגלל שהוא שחקן ממש גרוע, בגלל שהם רצו שנתחבר לסיפור שלו דרך שחקן גרוע במקום להראות שוט של חמש שניות של פלאשבק או משהו על המשפחה שלו. לא קניתי את המשחק שלו. הנבל בסרט היה הכי קרוב להיות דבר טוב בסרט, יש לו נוכחות זה בטוח,אבל הבעיה איתו זה שהוא לא מקורי, הוא רודף אחרי כוח, אבל בתכלס הוא הקטע הכי טוב בסרט, למרות שההרגשה שלי בסוף הסרט זה שהוא פחות או יותר כמו הנבל מת'ור העולם האפל, מליקית', שאותו אתם בטח לא זוכרים בגלל שלוקי היה שם. אבל לפחות ת'נוס יצא טוב, הוא היה דקה וחצי אבל כל שנייה הייתה ענקית. הבעיה הכי גדולה בסרט זה ההומור, אני יודע שהם לא גיבורי על רגילים, אבל היה יותר מדי אפילו בשביל שומרי הגלקסיה, הדבר שהכי אהבתי בסרט זה הקטעים של הנבל, בגלל שהם היו כמעט נקיים מהומור טיפשי. עוד בעיה זה שהם רודפים אחרי חפץ עם כוח הרס, אתם שמעתם משהו כזה אלף פעם בטח, אבל הפעם זה יצא גרוע, מהרגע שהכדור הזה הופיע כמעט בכל הסרט לא היה סצנה שבה לא דיברו על הכדור הזה, זה לא חייב להיות ככה, עשו את זה בנוקמים שהם רדפו אחרי הקובייה, אבל הסרט לא היה על הקובייה. וגם בעוד סרטים זה לא היה ככה כמו איש הפלדה עם הקודקס, ועלייתו של האביר האפל עם ההדק, גם שמה זה לא היה הדבר המרכזי. בשומרי הגלקסיה אין דקה שלא מדברים על הכדור הזה שהם אחריו.
הקרב הסופי נגד הנבל היה הכי גרוע ביקום מארוול אחרי זה של איירון מן 3, הסצינה שבסוף שאנחנו מחכים לה הייתה מטופשת גם היא. לסיכום זה סרט מטופש,הומור נמוך, אבל אם אתם ילדים אולי תאהבו, זה נראה כאילו מארוול מתחילים יותר ויותר לייצר סרטים יותר בשביל ילדים. אני חושב שסרט המשך זה רעיון גרוע. אני הולך לדרג את הסרט הזה 4 ב-IMDb.

יום חמישי, 31 ביולי 2014

הדברים הכי גדולים שקרו ב-SDCC

בקומיקון הזה קרו די הרבה דברים, ואני מרגיש שאני חייב לכתוב על, ולהחליט מה היה הדבר הכי גדול שקרה שם. אז אני יעשה את זה מהקטן לגדול.
מקום 6
מבט מקרוב על בן אפלק כבאטמן, ועל החליפה שלו:
 אני חייב להגיד למי שלא יודע, אני לא הייתי מעריץ של ההחלטה ללהק את בן אפלק לבאטמן, אבל אני עכשיו חושב שטעיתי והוא דווקא יהיה באטמן טוב, אולי אפילו הכי טוב, ממה שאני רואה עד עכשיו, זה הפעם הראשונה שאנחנו רואים את החליפה בדיוק כמו שהיא מופיע בקומיקס, וזה מה שהמעריצים רוצים לראות. אני אתן לכם קצת יותר לדעת, הבחור שמכין את התלבושות בבאטמן נגד סופרמן, מיכאל ויקינסון, זה אותו אחד שהכין אותן באיש הפלדה, השומרים, 300 הוא עשה עבודה ממש טובה, בשומרים ו300- התלבושות נראו בדיוק כמו במקור. ויש לי תחושה שזאק סניידר לא ישנה הרבה מהקומיקס. ונדבר על זה עוד בהמשך למטה.





מקום 5
ההכרזה על סרט סינסטר סיקס והוזזה של ספיידרמן המופלא 3 לתאריך לעוד 4 שנים.
אז זה מה שקרה, ספיידרמן המופלא 3 נדחה לתאריך 04/5/2018 ובעוד שנתיים יגיע סרט סיניסטר סיקס בתאריך 11/11/2016, סיניסטר סיקס הוא כמו אוונג'רס של נבלי ספיידרמן, לפי מה שאני יודע הנבלים שיהיו שם אלה דוקטור אוקטופוס, הנשר, הגובלין הירוק, ריינו (הקרנף), ואולי גם מיסטריו, אנדרו גארפילד (ספיידרמן/פיטר פארקר) גם יקבל תפקיד קטן בסרט הזה כנראה. אני אוהב את ההחלטה הזו לעשות ספין אוף לסיניסטר סיקס, כי זה ייתן איזה שינוי לטובה לסרטי ספיידרמן, כי בסך הכל זה הכי הרבה שיכולים לתת לנו, אנחנו לא נראה אותו בנוקמים, או עם אף גיבור על אחר,בזמן שאצל דיסני היוניברס של מארוול רק מתרחב, ואצל פוקס, יש את אקס-מן, ומתכננים גם סרט ריבוט של ארבעת המופלאים, אז סיניסטר סיקס זה הכי טוב שאפשר להפיק מספיידרמן, בתכנון גם לעשות לנבל המושבע של ספיידרמן ספין אוף, ונום, אבל זה יאלץ לחכות.
בקשר לספיידרמן המופלא 3, אני ממש התאכזבתי שזה צריך להגיע רק בעוד 4 שנים, ספיידרמן המופלא 2 היה טוב, ועדיין לא היה לנו סרט שהיה קרוב כמוהו לממש את המיטב מספיידרמן, והסרט גם היה גן עדן בשביל מעריצים של ספיידרמן, כי היה שם המון  דמויות שיכולות להפוך למשהו קצת יותר גדול בהמשך (החתולה השחורה, אליסטר סמיית) ועוד מלא רמיזות, לקינגפין, ונום... אני משוכנע שהסרט הבא יהיה טוב, אני סומך על מארק ווב.


מקום 4
שומרי הגלקסיה 2
אני עדיין לא ראיתי את שומרי הגלקסיה, ולפי מה שהבנתי אוהבים אותו הרבה יותר ממה שציפיתי, נכון לעכשיו הוא עומד על בערך 9 באתר IMDb, זה התחלה די מרשימה, אני מאוד רוצה שהסרט הזה יהיה טוב, אפילו שאף אחד מהטריילרים, טיוי ספוט, ואפילו קטעים ששוחררו מתוך הסרט לא שכנעו אותי שזה יהיה סרט טוב, זה נראה כמו סרט שמתרכז יותר בלנסות להצחיק מאשר לתת סיפור טוב. אבל מה שאני כן יודע שאנשים ילכו לראות את הסרט, מהסיבה הפשוטה שזה סרט של מארוול, ועוד יותר בגלל שאנחנו כנראה נקבל בו עוד הצצה לנוקמים 2 אחרי הקרדיטים כי זה הסרט שמגיע לפני הנוקמים, ככה גם היה בקפטן אמריקה הראשון. אם לתת לזה סרט המשך, אני חושב שאפשר, יש מלא אנשים שרוצים לראות סרטים כפיים וזה נראה אחד טוב (אני מעדיף סרט רציני, שאני אזכור עוד משהו חוץ מזה שצחקתי, אבל זה עניין של טעם).




מקום 3
התמונות החדשות מהנוקמים ומארוול יוניברס (והאודיו של הטריילר של הנוקמים)
 יש הרבה על מה לדבר, אבל אני אתן בקצרה מה אני חושב כדי שזה לא יהיה ארוך, אני אתחיל מהפוסטר של הסרט אנטמן, שאני ממש מחכה לו כרגע, בפוסטר יש בינתיים את כל מה שאני רוצה לראות, אנט-מן גדל וקטן, עף על נמלה, ובהתחלה לא אהבתי את הרעיון שהאנק פים לא יהיה איש הנמלה, (הוא היה הראשון בקומיקס) אלא סקוט לאנג, שהוא דמות שאני פחות אוהב אבל אני חושב שהוא יותר מתאים לסרטים של מארוול.  והתמונה שהכי אהבתי עד עכשיו, הנוקמים נלחמים במלא חליפות אולטרון, שזה מה שאני רוצה לראות בסרט, כמעט, אני רק מקווה שהחליפות האלה לא נשברות כמו באיירון מן 3, הרובוטים של אולטרון יבנו ע"י טוני סטארק. זה מה שאנחנו יודעים. אני גם מצפה מאולטרון להיות הנבל הכי טוב עד עכשיו, כן, גם יותר מלוקי. אני לא רוצה שהוא יהיה נבל שאני אשכח, כמו בהרבה סרטים של מארוול, כמו אובדייה, אייוון ואנקו, ג'סטין האמר, מליקית', ויש הגרוע מכולם המנדרין (סוג של)


זה לא ממש ברור מה קורה שם, אבל דבר אחד ידוע, אולטרון אומר שם את המשפט המוכר שלו. " יש רק דרך אחת להגיע לשלום, להשמיד אתכם"











מקום 2
התמונה של גל גדות בתור וונדר וומן

התמונה של וונדר וומן זה הדבר שהכי חיכיתי לו, כי זה היה הפעם הראשונה שאנחנו נראה את וונדר וומן על המסך הגדול, וממש רציתי לדעת איך היא תיראה. ולא התאכזבתי, גל גדול נראית ממש טוב בתלבושת של וונדר וומן, ואני גם חושב שהיא תהיה מתאימה לתפקיד, היא נראית בדיוק כמו וונדר וומן. רק משהו אחד, הייתי מעדיף שלא יהיה לה חרב, כי זה לא אחד הדברים שהיא סוחבת בד"כ, חוץ מזה אין דבר אחד להתלונן עליו (גם לא המשקל)









מקום 1 הטיזר המודלף של שחר הצדק

זה הפעם הראשונה שרואים את באטמן וסופרמן על מסך אחד, אין מילה שיכולה לתאר את מה שאני חושב על הטיזר הזה (בקטע טוב), פשוט תראו ותבינו. אני אסביר עליו קצת מה קורה שם.

באטמן מדליק את הפנס הענק עם הסמל של העטלף, אחרי זה רואים את סופרמן מגיע עם עיני הלייזר, ההדלקה של הפנס היא הקריאה של באטמן לקרב. ואז אפשר לראות שהם בחרו ללכת על השריון של באטמן כמו שהיה לו בקומיקס שעליו מבוסס הסרט "The Dark Knight Returns"  עוד משהו, הם בחרו הפעם להשתמש בעיניים לבנות, שאת זה עוד לא ראינו, והאמת שזה נראה לא רע בכלל, לדעתי אפילו יותר טוב מלראות את העיניים.
























*יש איזה משהו חשוב שרציתי להגיד, זה שהדעה שלי לא משקפת את מה שכל האנשים בערוץ חושבים, יש יותר מאדם אחד שעובד על הערוץ, אבל אני היחיד שכותב בבלוג. ומה שכתוב פה זו הדעה שלי.

יום רביעי, 16 ביולי 2014

סקירה על התמונה הראשונה של אולטרון

הדבר הראשון שאני הסתכלתי עליו כשראיתי את התמונה הזו היה דווקא איירון מן, אתם  אמורים לדעת למה אם אתם עוקבים אחרי מה שאני כותב, אבל אני תמיד אשמח להגיד את זה שוב, בגלל שאיירון מן 3 היה זוועה והוא הרס את איירון מן, וחליפה סוג ז' זה לא מה שאנחנו רוצים בנוקמים 2, סליחה על השפה (זה בגלל שאני ממש שונא את הסרט הזה).אני חייב להגיד שאני ממש אוהב את החליפה הזו, ואני מקווה שזה יהיה טוב כמו שאיירון מן היה לפני הזבל שקיבלנו שנה שעברה,אני די בטוח שזה לא יקרה למרות שרק אתמול מארוול איכזבו אותי, אני סומך על ג'וס ווידון שעשה את הנוקמים הראשון שיחזיר את איירון מן להיות הגיבור על שאני הכי אוהב ביקום של מארוול.
גם קפטן אמריקה נראה טוב, לדעתי החליפה הכי טובה עד עכשיו, ואחרי קפטן אמריקה חייל החורף אני מצפה להרבה מהדמות שלו.
והעיקרי, אולטרון, הוא ממש אהבתי את זה שלא עשו שינויים מהקומיקס במראה, ואם אתם עדיין לא יודעים אני מת על הנבל הזה והייתי ממש שמח כששמעתי שהוא יהיה הנבל בנוקמים 2, כי אי אפשר פשוט לבקש יותר, זה נבל שאפשר להכין איתו סיפור ממש מעניין, למרות שהסרטים שהיו לפני הנוקמים הראשון היו יותר טובים מהסרטים שלפני הנוקמים 2 אני מצפה שהסרט הנוקמים עידן אולטרון יהיה יותר טוב מקודמו. כי אם ג'וס ווידון במאי טוב כמו שאני חושב הוא יוכל אפילו לשפר. מאחורי אולטרון אפשר לראות כמה חליפות אולטרון שבהן הוא שולט, עכשיו אם אתם זוכרים את התמונה שמארוול שיחררו לפני  כמה בחודש מרץ, של הענק הירוק נלחם בחליפת האלקבאסטר של איירון מן, אני חושב שהיא תהיה בשליטה של אולטרון.


אני אופטימי לגבי הדמויות החדשות

אני מקווה שהוקאיי יקבל תפקיד יותר גדול בסרט, כי אפילו לא ראינו אותו באף סרט חוץ מתפקיד קטן בת'ור, ובנוקמים הדמות שלו לא באה לידי ביטוי כי יותר מחצי הוא היה עם שטיפת מוח של לוקי. וחוץ מזה לא ראינו כלום.





אומרים שבסרט הזה יהיה לנוקמים בניין משלהם, זה ממש מגניב


ת'ור גברי מתמיד


הייתה ונשארה מעולה. דרך אגב, ידעתם שהיא בהריון? 

יום חמישי, 3 ביולי 2014

תמונה ראשונה של סופרמן משחר הצדק!!!!

אני אהבתי שהם שמרו על העיצוב של החליפה מהסרט הקודם! אני מרגיש כאילו זה יהיה יפה יותר אפילו מאיש הפלדה